Kansi halki ja kiire on!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tha022, 10.7.2008.

  1. tha022

    tha022 Gearhead

    Eli GM:n valupaskasta löytyi portauksen aikana valu halkeama pakokanavasta joka yritettin paikata hopealla ja syyläri sementillä.
    Niinhän siinä kävi että nyt se paikka on jossain kalajoen radalla.
    Nyt tirraa jonkun verran vettä pakariin, se ei ole koneelle vaarallista mut lähettäjä ei varmaan tykkää jos tiputtaa vettä putkesta.

    Ajatuksia ja ideoita tarvitaan ja NOPEASTI!!!!! 15.00 rupeen repiin kantta irti ja sit en nettiin enää pääse.

    Ajattelin yrittää Belzona 1111:llä, onko kokemuksia????
    Ohjeissa luki että "poikkeuksellinen lämmön kesto", mitähän se mahtaa olla?

    Kunnon korjaus hitsaukseen ei ole aikaa koska Lauantaina ajetaan Kauhajoella
     
  2. Macho

    Macho Gearhead

    Testaa sillä Belzonalla, vaikuttaa harvinaisen asialliselta aineelta. Kiinnostais tuo toimivuus itseäkin.
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jotkut on onnistunut korjaamaan pakokanavien reikiä ihan normikemiallisella metallillakin niin, että on toiminut vianakin väliaikaisena ratkaisuna. Ideana kai sellasessa paikkauksessa on, että kosketuspintaa pakokaasujen kanssa jää mahdollisimman vähän, ja toisessa suunnassa taas olis kosketuksissa veden kanssa, mut voi olla käytännössä vähän hankalaa.
     
  4. tha022

    tha022 Gearhead

    Soitin Indutek nimiseen firmaan ja yritin kysyä sitä lämmön kestoa, sanoivat että 280C kestää aivan varmasti mutta pakolämmöt voi olla liikaa.
    Kaveri ei uskaltanut antaa takuuta että pysyis mutta saattaa pysyäkin koska eihän sen "paikan" lämpö enää esim. 0.5mm syvyydes ole enää kuin n.200C.
    Tuo lämpö oli oma heitto mutta ei varmaan kauas mene.

    Koitan laittaa belzonalla ja kerron maanantaina kuinka äijän kävi.

    Pankaa keräys pystyyn mulle että saan ostaa alu-kannet :rotfl: :rotfl:
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mä annan henkilökohtaisesti luvan ostaa ne ilman keräystäkin!
     
  6. tha022

    tha022 Gearhead

    Nonnii, Kisat ajettiin ja hieman oli liukkaan oloista kun ei sateen takia saatu liimaa rataan.

    Ja sitten asiaan.... Belzona paikka kannessa piti kuin pitikin.
    Sain 5 vetoa vedettyä ja homma jatkuu porissa samalla paikalla kun ei kerran vuotaan ruvennut.
    Reikä oli n.3mm halkaisijaltaan ja n. 30mm ohjurista kanavan suullepäin, vanha hopea paikkakin oli vielä sielä, oli vain syöpynyt vesi tilasta läpi lisää.
     

Kerro tästä muillekin!