Kansipaffi risa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja BowTie81, 2.5.2003.

  1. BowTie81

    BowTie81 Gearhead

    Mulla on jo jonku aikaa ollu jäähdytin nesteessä rusehtavaa väriä ja nyt näytti siltä että kannen välistä olis tullu hieman nokea läpi, öljyä on kans kulunu vähän vaikkei palamalla, pientä vuotoa tiivisteistä mutta se kai on suht normaalia, mutta voisko osa sitten olla syylärin nesteessä? Oliko jollakulla kokemusta 3.1 V6 kansipahvin vaihdosta, muistelen lukeneeni? Onko iso ja kallis homma? Kannattaako jotain muuta tehä samalla ku avaa?
    Olisko muuten se valvolinen paljon ajetuille autoille tarjotettu öljy hyvää, onko joku kokeillu, pitäis parantaa tiivisteiden tiiviyttä..
     
  2. Karva

    Karva Gearhead

    Toi jäähdytys nesteen ruskehtava säväys ei kerro muuta kuin jotta sulla on todennäköisesti vanhat nesteet kehissä.

    Jos siitä on kansipaffi menosa se tekee yleensä oireita ja painetta tonne paisunta säiliöön, eli selvimmin käydessä kuplii.

    Moottori öljy ja neste tekee vapaaseen paikkaan vaalean vaahdon eli menee sekaisin niin kuin voivat tämä näkyy taas vaikka huohottimessa valkoisena tököttinä, mittatikun päästä sitä ei yleensä nää.

    Jos vuoto on tarpeeksi suurta näkee sen ko, pytyn tulpasta johon kertyy karstaa, vertaa muihin. Kyseessä voi olla myös hiushalkeama joka teettää kylmänä oireita mutta lämpimänä kone pelaa, se on sitten rempan paikka, itte vaihdettuna noi paffit ei paljon kustanna, jos on paikat sekä aikaa se on viikonlopun homma, samalla nesteet ja öljyt, suodattimet, kynttilät yms, kokonainen täys huolto ...

    :-o :-o :-o
     
  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Joo, tuollaisen pahvien vaihto on keskivi**umainen homma, varsinkin kun se tehtiin aikoinaan turhaan. Hinta-arviot kannattaa kysyä varmaan tekijöiltä.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    NII VEE 6 MUT KUN ON VEE 8 NII MAKSAA AINAKI 10 000 MK OSAT NY EI MAKSA NIIN PALJON KUIN TYÖT (JOS TEETTÄÄ MERKKILIKKEES) MUKAVAA KU ON 70E/TUNTI JA ÄIJÄN MULKKU ISTUU KAFFILLA!!!!
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kukas pölhö noita hommia merkkiliikkeessä teetättää?? työn laatu ei ole sen kummempaa mutta hinnat ja osat ovat taivaissa? Tyhmästä päästä kärsii loppuruumis..
     

Kerro tästä muillekin!