Kardaanin tärinä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja mikkosracing, 24.6.2014.

  1. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Kyllä tuossa joku on pielessä? Mulla on noi yokeen keskittävät ristikot olleet yleensä aika tiukalla sovitteella siihen yokeen.
     
  2. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    jos liikkuu pari milliä niin joku tossa on vituillaan.
     
  3. mikkosracing

    mikkosracing Gearhead

    Just just, mä oon kyl sitä mieltä et toi ristikko ei keskitä.
    Ja koitin tänään klemmareilla puntaroida kardaania, mut ei kyl tärinät juuri muutu..
     
  4. Tärisen lähinnä su-ma välillä.
     
  5. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Jos se kardaani pääsee vippaamaan millin kaks keskilinjasta niin varmasti vapistaa

    Kattoo et se on .10 millin sisään keskellä linjaansa ja siihen shimmaa sen

    Mites onkos perän päästä ne silmät purettavat? Jos, onko niissä kaarissa jotka pitää ristikon kupeista kiinni reunassa olaketta joka lukitsee ristikon keskelle?
     
  6. mikkosracing

    mikkosracing Gearhead

    Hyvähän siitä vanista tuli kun kävi kardaanin tasapainottamassa..
    Ristikon klappi johtu siitä että sokka oli sen verran venynyt että pomppas toiselta reunalta urasta pois ku sitä sinne varmaan viidettä kertaa laitoin, joten hyvin se sinne kuitenkin keskitty..
    Kiitos kaikille vastanneille ja neuvoa antaneille!
     

Kerro tästä muillekin!