Karjapuskuri Chevy Vaniin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja jani.tahvo, 21.12.2003.

  1. jani.tahvo

    jani.tahvo 1st gear

    Meinasin väsätä rosterista karjapuskurin -89 vaniin. Saisiko jostain hyviä kuvia/neuvoja? Ajattelin tehdä ns. valojen kiertävän mallin. Jos jollain on hyviä kuvia niin otan mielellään vastaan. buick.skyhawk@luukku.com
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    kattele vtcf.net sivujen galleria osiosta, siellähän noita on autoissa erilaisia.
     
  3. 454SS

    454SS 3rd gear

    Mä tein tällaisen. Se ei kierrä valoja, mutta voishan tohonkin lisätä ohuemmat putket kiertään valot.
     
  4. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Tiedustelin taannoin puskuriasiaa katsastusasemalta, toyota hiluxin kun omistan.

    Rekisteriotteessa on oltava ajoneuvoluokkana maastoajoneuvo, muuten on tyytyminen karjapuskurin sijaan pelkkään "valokaareen"
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    "valorauta" on aika liukuva käsite. Mullakin on vanissa 3" hapokkaasta tehty "valoteline". Aikaisemminhan noi oli sallittu eli mistäs sitä kukaan tietää milloin se puskuri siihen keulaan on läntätty :smile:
     
  6. 454SS

    454SS 3rd gear

    Toi maastoauto sääntö taitaa liittyä vain uudempiin autoihin. Lisävalojen kiinnitykseenhän saa tehdä sellaisen raudan kuin on tarpeen. Eikös sumuvalojen kuuluisi lain mukaan olla aika lailla leveämmällä, kuin mitä tollaisessa valoraudassa.
     
  7. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

  8. AJ

    AJ Gearhead

    Sumuvalot saavat sijaita enint. 400 mm päässä uloimmasta pystytasosta mitattuna, siis auton keskilinjaa kohti. Näin äkkiseltään muistellen.
     

Kerro tästä muillekin!