Katallysaatori

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kari2730, 26.2.2017.

  1. kari2730

    kari2730 1st gear

    Onko kenelläkään kokemusta, jos ruisku koneesta ottaa katalysaattorin pois niin miten käy savujen Chevy 305
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla meni ainakin 350tbi hyvin läpi. Toki ei ole vähäpäästöinen. Minkä ikänen auto?
     
  3. xarper

    xarper Gearhead

    Menee todella helposti läpi ilman, ihan kevyesti vähäpäästösen rajoihin vieläpä.
     
  4. kari2730

    kari2730 1st gear

    auto on 1988 mallin chevy stepside siinähän riittää kun häkä on alle 3,5 tyhjänä käynnilä ja sitten ne hiilivedyt 650 sen verran vielä että se alkuperäinen poksi ei varmaan ole mitenkään säädettävissä otitteko katallysaattorit pois vai hajosiko ne muuten vain ja eihän ruiskuihin tehty mitään kun olisi tarkoitus ottaa katti pois ennen ensimmäistä katsastusta meinasin kyllä käyttää mitassa ennen katsastusta
     
    Muokattu: 26.2.2017
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu ei hätää. Mulla oli valmiiks katti pois.
     
  6. rb

    rb Double Gearhead

    Joo.....ei tartte.

    Kundilla on 88 Fleetside Export malli, minkä konehuoneessa on tarra, "no catalytic converter"
     
  7. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Mulla on Buickin pitkäkatosta Olds 307 kone katti tyhjä mutta kuoret tallella. Hyvin menee päästöistä läpi vaikkei tarttisi edes mitata kun on sähkökaasari ja ilmapumppu.
     

Kerro tästä muillekin!