Katalysaattorin vaihto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Kimi, 8.6.2005.

  1. Kimi

    Kimi 1st gear

    Taurus V6, 3,0. Katit tukossa. Mistä ja minkälaiset uudet kannattaisi ostaa? Alkuperäiset, tarvikkeet, halvat, kalliit?
    Kauanko halvat tarvikekatit toimivat?
     
  2. Masa71

    Masa71 Gearhead

    redin katteja laitettu about parikymmentä eri autoihin ja hyvin ne on pelannu..
     
  3. Chevellecoupe64

    Chevellecoupe64 1st gear

    Kattiakans

    Saattaa olla et tarvike katin kans tulee pitemmänpäälle propleemia ku katsoo tota koneen kokoa.´Jos en ihan pieleen muista on tarvikekattien max.koneen koko 2,5l.itse laittaisin jonkun GM mattolaiturin eli stw,n katin sun pirssiin...tossa jaloissa pyörii yks Siperian metsä katti,kävisköhän..ainakii kokonsapuolesta....eisaata mamma tykätä :mad:
     
  4. Kimi

    Kimi 1st gear

    Tauruksessa on kaksi kattia. Olenkin miettinyt näitä ohjesuosituksia, eli jos laittaa 2 xmax 2,5 l:n koneelle tarkoitettua pönttöä, onko se yhtä kuin max 5 l? Virtaustahan tulee vain kolmesta sylinteristä per katti.
    Ja itse autokaan ei tule olemaan ikuinen (ainakaan minulla). Kunhan kestäisivät 60 000 km...
     
  5. Aako

    Aako 1st gear

    Kauanko halvat tarvikekatit toimivat?


    aivan yhtäkauan kun kalliit merkkiliikkeen pöntötki kunhan on tarpeeks virtaavaa mallia
     

Kerro tästä muillekin!