Katsastus täpärälle...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja TEKELE, 26.2.2004.

  1. TEKELE

    TEKELE Gearhead

    Kenelläs on vielä kakkonen leimaamatta? :eek:
    Halvattu pitäis toi ooppeli käyttää konttorilla, tulee varmaan vikalista, ainakin pelottaa taas niin saamaristi :smile:
    Veikkauksia, meneekö tää rassi tällä pärställä läpi?

    [​IMG]

    _______________
    '76 Opel Kadett 1.2S
     
  2. pas2

    pas2 Gearhead

    Mullapa on ykkönen ja kasi leimaamatta :smile:
    Huomenna pitäs yrittää ykköseen leima (ajoaikaa kävin jo hakemassa).
     
  3. barfly

    barfly Gearhead

    On ainakin pirun siistinnäköinen Ooppeli! Mulla oli tuollainen -77 ekana autonani.
     
  4. thomaso

    thomaso Gearhead

    Kävin eilen hakemassa kakkoselle leimaa ja sain 30 pv lisää ajoaikaa! jipii!
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    No rassi menee ehkä tossa kunnossa läpi. Mut älä pidä tollain kaulusta pystyssä. Katsastussetä voi luulla et sä yrität näyttää jotenkin salaiselta ja autossakin on sitä kautta jotain salattavaa.
     
  6. rocketman

    rocketman Gearhead

    Miten tän nyt sanoisi kauniisti... et sä löytäisi ketään kaveria käyttämään opelia konttorilla :grin: :grin: :grin:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei kaikki asemat oo samanlaisia kun Lohjan Eerolandia
     
  8. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Mitenkäs tuo ajoajan lisääminen onnistuu nykyään?
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Saa viivalla hylsyn ja menee auto jälkitarkastukseen.
     
  10. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Jaa, minä kun luulin ettei nykyisellään enää saa hylätyn jälkeen ajella kuin korjaamoon/kotiin ja sitten taas uusintanäytölle. Siis jos varsinainen katsastusaika on mennyt umpeen.
     
  11. TNT

    TNT 1st gear

    toyopet: No näih mäki kuvittelin
     
  12. thomaso

    thomaso Gearhead

    Siis jos Katsastus on aloitettu varsinaisena katsastusaikana (mulla esim marras03-helmi04) saa ajoaikaa enintään 2 kk mutta kuitenkin varsinaisen katsastusajan loppuun asti, mulla siis helmi04. Jos katsastus aloitetaan varsinaisen katsastusajan jälkeen, mulla maalis03 ja tulee hylsy on auto ajokiellossa heti ja loppu sit niinkuin sanoit.
     
  13. TEKELE

    TEKELE Gearhead

    Eipä menny kadetti läpi... Pomppasi alapallonivelestä, yllätyin ihan itekkin, oli viimeks ihan ok, nyt aivan helvetin väljä...

    Ja ajoaikaa, sitä tuli 26.3. asti. Nooh, pallo tulee huomenna ja ens viikolla asennus, saa sit ton pois päiväjärjestyksestä... Pohjassa oli muuten apukuskin jalkatilassa 2e kolikon kokoinen reikä, siitä suullinen huomautus. Hyvä niin, saa rauhassa sit paremmalla ajalla makailla auton alla :smile:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: TEKELE 2004-02-27 04:01 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!