katsastus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Anonymous, 8.11.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    tuo jokavuotinen jatkojännäri on kohta edessä. Siis kysynkin Jeep XJ:n narautuspaikkoja, onko niitä? Mistä on tullut noottia, mitä kannattaa tarkistaa kotona etukäteen?

    Alkajaisiksi huomasin eilen toisessa umpiossa olevan puolisen desiä vettä! Ei kun umpio käteen, puhaltimella kuivaksi ja halkeaman etsintään. En kyllä havainnut mitään reikää tms, kumma juttu.. jos se nyt pysyis kuivana.
     
  2. kohvar

    kohvar Gearhead

    niin

    siis mä tän lähetin, oli kirjautumisaika umpeutunut..
     
  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Päästöt, jarrut (lähinnä taka), ruostevauriot (helmat takaoven alla), ohjauksen nivelet, etuvetareiden nivelet, kallistuksenvaimentajan koiranluut edessä, pohjaanlyöntikumit, jouset (edessä jousi poikki ja takana norron silmä poikki edesssä), virtalukon avainpesä + rattilukko.....

    Eiköhän tuossa tärkeimmät kauhuskenaariot!!!
     
  4. HEKULIINI

    HEKULIINI 1st gear

    Hitto, kun rupes itteekin pelottaan... JAMANTilla on kyllä tuo kauhutarinan kerronta hallussa... No noista paikoista pitäis suurin osa olla kunnossa... päästöistä ei oo tietoo, mutta kohta sekin selviää...
     
  5. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead


    Vuotaako umpiossa lasin/heijastimen välinen sauma? Tarvikeumpioissa saattaa puuttua tiivistemassaa...
     
  6. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Kiitti HEKULIINI!!! :D

    Mä oonkin harkinnu, kun väsyn autojen (lue Jeeppien) ropaamiseen, ryhtyväni kirjailijaksi!
     
  7. Harri

    Harri 1st gear

    Mulla ei oo mun '89 vielä narahtanut mistään mutta jo viime vuonna oli jarrujen kanssa hilkulla, kohta pitäis taas viedä näytille eikä jarrut oo vuodessa ainakaan parantunu...
     
  8. kohvar

    kohvar Gearhead

    kiitokset

    kaikille kauhuskenaarioista.. vaan leima tuli ensiyrittämällä!

    8) Päästöt kuulemma "erittäin hyvät", korjuukehoitus annettiin korin ja taka-akselin välisiin kumityynyihin - toinen on kuulemma lähes tiensä päässä ja toinen kirjaimellisesti maantiellä, eli puuttuu. Ihme, ettei käskenyt tulla näyttämään, vaikka eivät liikenneturvallisuuteen kyllä vaikutakaan. On vaan ollut meikäläisellä aika nipoja kokemuksia yli 10 vuotiaitten vuosikatsastuksista viime aikoina, noin yleisesti.

    Tais olla Jeep-aloittelijan tuuria.. umpio on pysynyt kuivana, joskin nyt pakkasilla tunnetusti sataa vähemmän vettä :oops:
     
  9. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Re: kiitokset

    Siis ilmeisesti ne pohjaanlyöntikumit?? Löytyy!!
     

Kerro tästä muillekin!