Katsastuskonttori harrasteautolle Porvoossa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BigOJS, 3.4.2012.

  1. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Onko Porvoossa katsastuskonttoreita, jotka ovat "erikoistuneet" harrateautoihin? Pitäisi löytää katsuri joka ymmärtää vanhojen autojen päälle.
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mitä väliä sillä on ymmärtääkö ne harrasteautojen päälle sen enempää kuin käyttöautojenkaan.

    Pitäähän sen harrasteen olla kunnossa katsastuksessa, ei se auta että katsastajana on myös harrastaja.
     
  3. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Kyllä mun kokemukset porvoon osalta ovat huonoja. Mun entistä Buickia kohdeltiin kuin käyttöautoa, kyseessä siis 55 vuotias kiesi. Ajele vajaa 40km mäntsälään, siinä Eero Mikkolan tallin vieressä on ihan ok paikka.

    Juu, tiedän että kunnossahan ne pitää olla. Kysyjä varmaankin hakee leppoisampaa suhtautumista vanhuksiin...
     
  4. BigOJS

    BigOJS 3rd gear

    Sitä juuri haen...

    Onhan se ihan selvä asia että asioita täytyy tulkita vahvasti eri tavalla riippuen siitä onko auto 3 vuotta vanha vai 30. Pitää yrittää sopiva paikka jostakin löytää... Ehdotuksia otetaan edelleenkin vastaan.
     
  5. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Tarmolan a-konttorilla olen katsastanu omia ja muitten kulkineita ja tyytyväinen ollu saamaani palveluun. Tietenkin jarrut yms tarvii olla kunnossa.
     
  6. JnZm

    JnZm Gearhead

    Onkohan aloittajalla mielessä nyt ettei aleta vinkumaan jostain vilkun laseista (joku inssi joskus vaatinut vaihtamaan oransseihin vaikka 20 vuotta ollut alkuperäiset) tai kuten tässä lähistöllä, neliveto-405:n jakolaatikko rikki jarrupenkissä omistajan huomautuksista huolimatta.
     
  7. dd64

    dd64 Gearhead

    Mä olen omat käyttikset ja harrastepelit leimannu Eestinmäen konttorilla. Asiallisia ukkoja ja ei ole "asennevikaisia" osunu mun kohdalle. Kunnossa pelit pitää tietysti olla... :lol:
     
  8. sixpack

    sixpack Gearhead

    konttori

    Eestinmäelle pojot myös! Ei ole kertaakaan naputeltu turhista asioista.
     
  9. signet

    signet Gearhead

    NIin tai väitetetä moparin 360 konetta nelisataseksi kun joku valunumero oli alkanu 400...kaverin auto hylättiin tällä syyllä 2005 eikä se ole vieläkään leimattu.Pitkä vitutus...
     
  10. Riuska-Petteri

    Riuska-Petteri 3rd gear

    Parit Buickit olen katsastanut Vantaalla, ei kovin kaukana Porvoosta. Omalle kohdalle sattunut asiallisia katsureita, ei nipotettu turhista heijastimista yms.

    Lisäksi ainakin rekisteröintikatsastus hinnat olivat paaaaljon edullisemmat kuin Porvoon vastaavat...
     

Kerro tästä muillekin!