Kauhava. LSK Businesspark ja muutakin.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja enzo, 28.3.2018.

  1. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Tai olisiko lajien harrastajien ikäero 30 vuotta se mikä on se ratkaiseva tekijä? Miksi toinen laji on nosteessa ja aktiivinen, toinen menee kotimaassa pienen piirin omana harrastuksena?
     
    supo tykkää tästä.
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Jottain tarttis tehdä. Melko gutaa varmaan tekee FHRA:n taloudelle tommoset 17 maksaneen henkilön kisat.
     
  3. homer

    homer Double Gearhead

    Äkkiä ne katsojamäärät sitten tippuivat, eikös Kauhavalla kuitenkin viime vuonna ollut niissä parissa kisassa selvästi enemmän väkeä kuin Alastarossa sm-kisoissa? Tosin jos ei ole katsojia niin ei tänä vuonna näytä olevan paljoa kisaajiakaan.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Olin Kauhavalla finaaleissa viiden kaverin kanssa. Kaikki lähtivät sinne Blacklistin vetämänä.
     
  5. Saattaa tänäkin vuonna olla blacklist ajamassa finaaleissa. Osan harmiksi.
     
  6. fishbone

    fishbone Gearhead

    Onkos muuten FHRA satsannut ilmoitteluun lainkaan? Itsellä ei hajuakaan kisakalenterista eikä kisoista,ennen sentään seurasin aktiivisesti lajia.
     
  7. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kait siellä nyt oli jokaisella maitolavalla ja Unionin ovessa Mainosjuliste kisoista? Ja Ilkka, Keskipohjalainen ja Kaleva ammuttu täyteen mainoksia?
     
  8. z 900

    z 900 Gearhead

    Lehtimainokset valitettavasti maksaa tänä päivänä niin paljon että
    väittäisin että siihen ladattua rahamäärää ei saa ihan helposti takaisin? Saatan kyllä olla väärässäkin? Muuhun kohdistettun mainontaan varmaan kannattaa satsata?
     
  9. B

    B Gearhead

    Me näimme mainoksen ja nyt lähdemme 6.7 DC3:lla Kauhavan kisoja katsomaan. Lauantai kisojen jälkeen DC3 tuo meidät takaisin Hyvinkäälle.
     
    JuhaKuu, Mikkis, rekkamies ja 5 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Varmaan noinkin. Mutta jollakin savumerkeillä niille paikallisille tavallisille vakosamettihousuisille ihmisille on kerrottava, että tuuppa kattoon kisoja. Harrastajiin kohdistettu mainonta on ilmaista tällaisilla foorumeilla.
     
    z 900 ja exchevelle tykkäävät tästä.
  11. three hundred

    three hundred Gearhead

    Tämä on kyllä siistiä kisamatkailua!! Kateeksi käy!
     
  12. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Nii varmaan osan harmiksi eikä varmaan vaikea arvata miksi, vai paljonkos Black listin osallistumismaksu per nenä oli finaaleissa?
     
    supo tykkää tästä.
  13. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Kyllä käy kateeks,armeijassa -81 noita vielä lensi Utissa,koskaan en lentämään noilla päässyt,kyydissä vain kentällä kävin.
    Käynnistys oli parasta mitä polttomoottorivehkeiltä voi kuulla,vaikka V8 muka on paras,tai on se toiseks paras:D
     
  14. supo

    supo Double Gearhead

    Ajavat eliminaattorin jälkeen lauantaina 20.00-24.00 välisenä aikana eli ekana ajetaan finaalikisa pois jolloin saadaan eri luokkien parhaat selville.Ja eihän ne maksa mitään ajamisesta tietenkään.
     
  15. Älä nyt Supo ala höpöttää. Maksoin minä muistaakseni kympin. Se on iso raha tällaiselle harrastelijalle. Tänä vuonna en kyll maksa mitään.
     
  16. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Tuota jälkimmäistä olen hämmästellyt että täällä OD:llä ei näy mitään mainoksia kisoista. AdBlock on päällä kylläkin. Tuo "pysyvä" mainostila näkyy kylläkin. Siihen voisi laittaa anemiaa kärsien juttujen tilalle. Vaikkapa mainoksen tilalle, jossa hehkutetaan Drag Race Life sarjaa vuodelta 2016... Itsessään erittäin hyvä sarja, mutta ei enää ehkä ajankohtainen mainoksena.
     
  17. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Tuota jälkimmäistä olen hämmästellyt että täällä OD:llä ei näy mitään mainoksia kisoista. AdBlock on päällä kylläkin. Tuo "pysyvä" mainostila näkyy kylläkin. Siihen voisi laittaa anemiaa kärsien juttujen tilalle. Vaikkapa mainoksen tilalle, jossa hehkutetaan Drag Race Life sarjaa vuodelta 2016... Itsessään erittäin hyvä sarja, mutta ei enää ehkä ajankohtainen mainoksena.

    Edit: nyt vasta huomaisin että se onkin V8 Magazinen oma mainosruutu. Eli siihen ei mitään saa ilmaiseksi...
     
  18. supo

    supo Double Gearhead

    Muu ajavat maksaa 370e pelkästään että pääsee laittamaan kumit soikeeksi sekä on lisenssit,turvavermeet kunnossa eli tämä on fakta.
     
    Tomas C5 tykkää tästä.
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kyllä se Supo varmaan on fakta ja kohta maksatte vielä enemmän jos katsojat hupenee entisestään. Vittumaista sanoa, mutta ei esim. noita mun kavereita ei kiinnosta yhtään tippaa kun Briggs ja Stratton pärisee, 23 samanlaista kiinanmopoa piipittää radalla tai kun Throttle Stoppi hyydyttää auton heti lähdön jälkeen. Tai onko autossa SFI -kytkinkoppa vai ei. Itse tykkään kyllä katsoa Brackettia, Super -luokkia jne, mutta 95% katsojia ne ei vaan nappaa yhtään. Valitettavasti.

    Ja ennenkuin tää menee taas "luokkasodaksi", niin mun postauksessa kyselin siis sen perään, että miten järjestävä orkesteri on hoitanut mainontaa saadakseen porukkaa paikalle. Eikö sinne vaihdettu koko miehitys johtoon ja hommattiin markkinointiin sateentekijöitä huimilla kannuksilla.

    Itse en ole kilpailija enkä enää edes FHRA:n jäsen, vaan setämies -iässä oleva Drag Race -fani katsojan roolissa. Haluttais katella näitä kisoja vielä tulevaisuudessakin. Ja kyllä, Nitroihin olen tulossa ja hotellikin varattu ihan koko ajalle. Tänä viikonloppuna katselen kotikaupungissa 1/8 milen Street -kisaa keskellä kaupunkia. Huippua molemmat.
     
    Muokattu: 7.6.2019
    JuhaKuu, exchevelle ja Peeaa tykkäävät tästä.
  20. Täyttä totta tuo. Sekin on totta mitä setämies äsken kirjoitti. Normikatsojaa ei normi sm-kisa kiinnosta. Ainoa mikä kiinnostaa on em-kisa. Blacklist kiinnostaa katsojia, huomenna taas Malmilla katsojia tuhansittain. Samoin myös sm-finaaleiden kanssa, blacklist tuo porukkaa. Luulen fyyran tajunneen ns. BL markkina-arvon ja raha otettava niillä ajajilla mitkä sitä tuo. Tuohon osallistumismaksuun olen syytön enkä ota siihen kantaa.
     
    kapa73 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!