Kauhia autokuume iski

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Käkö, 17.10.2007.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mitä mä nyt teen?
    Joka syksy sama homma, autokuume iskee ja pahenee vaan mitä lähemmäs joulua mennään...
    Ei kellään olis kutos-automaattivaihteista MoParia myydä, esim. '66 Dart tai Duster...
    Isompikin auto käy ja jos on pakko olla veekasi niin sitten isolohko, ja jos oikeen epätoivoiseksi käyn niin sitten pikkulohkokin kelepaa :rotfl:
     
  2. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Ei siihen auta mikään. Mulla on koukussa-coronetteihin-syndrooma;

    Mulla jo toinen vuos putkeen samaa että juur ennen joulua tulee fiilikset.
    Viimevuonna tuli joulukuun alussa coronetti ja yllättäen nyt sit tulee "pitäs olla suomessa puolillavälin marraskuuta" coronetti.

    Sun pitää vaan nyt antautua tunteelle :rotfl:
     
  3. gremlin

    gremlin Gearhead

    Sattupa ikavasti kun kavin tossa naapuri rom.. eiku autoliikkeessa niin siella oli FARMARI -64 Valiant, ja 5-OVEA ja KUUTONEN ja AUTOMAATTI, luonnollisesti nappivalitsimella.
    Pistinpas parit kuvat tulemaan.
    Piiikkusen herkistysta viela: ei varmaan montaa sataa maksas..... :wink: :rotfl:
     
  4. Käkö

    Käkö Gearhead

    On se kommee :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Siinähä om äysshiremaalaus jo valmiina! :odroll:
     
  6. JB

    JB 1st gear

    candybitch, kerroppa lisää, minkälainen coronetti nyt on tulossa? onhan kuitenki neljä ovea ja sohva 8)
     
  7. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Ei oo ko kaksi ovea :rotfl: eikä oo ihan kokonaista sohvaakaan.tolpatkin puuttuu.
    coronet 500 vm ´68


    ei hehkuteta liikaa, uus kaveri on isoilla aalloilla parhaillaan joten toivomme turvallista matkaa kotiin saakka.
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Noh, on siinä aikamoinen projekti jos ei oo edes tolppaa eikä sohvaa, älä ny väitä et takaovetkin puuttuu... :rotfl:

    Nii, ja onx siinä edes kunnon moottoria?
     
  9. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    joo ei niitä oo niitä takaoviakaan hittolainen :rotfl:
    (alunperin 383 nyt 400 = siis kone, ei ovien lukumäärä ) :poff:
     
  10. Käkö

    Käkö Gearhead

    Just, kauhia projekti ku joutuu vaihtaa viäl koneen ja laatikonkin, ovet laittaa ja lasit ostaa... :rotfl:
    Eix siält löytyny valmista? :rotfl:
     
  11. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    :rotfl: :rotfl: But seriously folks: mul ei tuu mieleen näin aamulla kun mun nuoremman pojan lentävät lauseet; "Äiti, minä toivon kyllä että siitä ei sitten sen pitkän matkan aikana palaisi ne kumit"
     
  12. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Käkö olis myynnis -64 GT tärtti täysin orkgis jopa pölykapselit ja maali,318/904 mottorista ku saan tiedot et onko vaihettu.
    Täs täyttyis toi 10 pinnaa 2+8 :D
    Niin hinta 6500€

    ps tärtti ostettu 70v papalta katsastusaseman pihalla ja nyt toinen omistaja myy
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Äiti, minä toivon kyllä että siitä ei sitten sen pitkän matkan aikana palaisi ne kumit"
    Tää on hyvä :eek: :rotfl: :rotfl:
     
  13. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Eihän noissa ryppiksiä ole ollut.... :odroll:
     
  14. gremlin

    gremlin Gearhead

    Juu eikohan orkkis kone olis 273 :soosoo:
    Pikkusen tammosta nippelitietoa vanhalta mobilistilta :rotfl:
     
  15. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, Porilainen mobilisti on oikeessa, eix tommoonen 273:nen olis hyvä kone siihen sun Valianttiin, se kun on "melkein" orkkis ja kun sä niin tykkäät noist pikkuusista lohkoista :lol: :rotfl:
     
  16. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Noo en mää ny tarkoittanut et tos olis orkinelli kone vaan auto alkuperäinen tota konetta lukuunottamatta.
    Ja eikös -66 tullut 318 030 numeroinen lohko ei mikään ryppis.Mielestäni -67 tuli toi 030 numeroinen lohko mutmut otamma selevää.
     
  17. gremlin

    gremlin Gearhead

    Mulla on jo A-100 dobbelcabinerollerissa 273 :D Aivan fantastinen moottori, tehoa on ja vie vahan soppaa. Ja kovat nostajat 8)
     
  18. jaketin

    jaketin Gearhead

  19. lemmy

    lemmy Gearhead

    Kirjoita Käkö joulupukille. Mutta ei tarvi olla kiltti jos ei taho.
     
  20. Polara

    Polara Gearhead

    Kannattaa kuitenkin varuilta olla kiltti! Tuopi pukki vielä tuhmille Voortin...
     

Kerro tästä muillekin!