Kaukosäätöisen keskuslukituksen jälkiasennus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja JL-, 1.7.2011.

  1. JL-

    JL- 3rd gear

    Terve! Olen uusi foorumilla enkä haulla löytänyt keskustelua aiheesta joten teinpä nyt uuden.

    Elikkä autona Chevrolet C1500 Scottsdale -88. Keskuslukitusta ei ole ja semmonen olis kiva asentaa, kaukosäätimellä toimivana samantien. Oon katellu netistä noita perus sarjoja, esim tuo motonetin 60e maksava ja tämmönen ebayn 34e sarja.

    Kysymys kuuluu että saako noi mukana tulevat perus ovimoottorit toimimaan kyseisen letukan ovissa? Yleisestihän noi on ihan standardikamaa, mutta ajattelin nyt kysästä että onnistuuko homma noilla perus sarjoilla ja ovimoottoreilla vai vaatiiko jonkun alkuperäsen lisävarustepaketin? Ei millään huvittas jälkimmäistä alkaa etsimään kun maksaakin varmaan aika paljon enemmän. Ja tosiaan kaukosäätimellä toimiva olis jees. Luulis että ainakin mahtuu oven sisään tommoset mutta saako järkevästi ja toimivasti kiinnitettyä?

    Kiitän!
     
  2. teemuhei81

    teemuhei81 3rd gear

    Mää oon ainakin noita yleismallitarvikkeita useaan autoon laitellut ja aina saanut hyvin toimimaan ilman mitään lisävarustepaketteja.
     
  3. SamiL

    SamiL Gearhead

    Ongelmitta ovat toimineet omissakin asennuksissa. Kaukosäätimetkin ovat ottaneet yhteyttä tosi pitkältä. Tai siis n. 30 m.
     
  4. JL-

    JL- 3rd gear

    Kiitän! Ja siis meinasin tolla lisävarustepaketilla ihan noita autoon tarkotettuja keskuslukituksia joita on saanu auton uutena ostaessa valita lisähinnasta. Mutta hyvä kun ymmärsitte pointin, enköhän viitsi 34e uhrata ni pääsee ovia purkamaan!
     

Kerro tästä muillekin!