Kawasaki GPX 500 R Kaasarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja tst, 7.4.2008.

  1. tst

    tst Gearhead

    Laitetaas nyt välillä mopopuolellekin jotain,elikkä ostin tuollaisen viissatasen nelipyttyisen kawasakin vm.1989 ja myyjä kehuskeli kaasarit puhdistaneensa mutta otin ne kumminkin auki kun ei käynti ollut kovin tasaista.
    [​IMG]
    Ja luulisin paikallistaneeni vian,eli yksi näistä alipainekalvon jousista oli korvattu tuolla kalvon päällä näkyvällä ilmeisesti vaijerisahalla (millään muulla ei voi sahata noin vinoon) poikki sahatulla pultinpätkällä :poff: :poff:
    Eli olisko jollakulla tuohon jousta,tuota kellertävää muoviosaa ja onhan tuo kalvokin saanut siipeensä kun on tämä apina osannut sahata pultin noin teräväksi,tai onko joku hämeenkyröläinen kuullut peltikatoltansa rapinaa noin vuosi sitten :poff:
    Kaasarit on Keihin CVK V407 DD04 tyyppiset,ehkä koko kaasaritkin voin ostaa jos edulliset ja muutakin voi tarjota koska todennäköisesti tarvitaan,oli kaveri kuulemma tehnyt muutakin pikku "huoltoa" kyseiseen puörään :poff:
     

Kerro tästä muillekin!