Kawasaki S1 S2 S3 H1 ja H2 topic!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja BRAKE DRUM, 26.3.2016.

  1. asperiini

    asperiini Gearhead

    Samaa mieltä, käsitelty on.
     
  2. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Joo,eiköhän anneta museoajoneuvot olla tältä osin rauhassa tämän aiheen tienoilta,samaa mieltä:):)
     
  3. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Polkasin äsken tallissa S2 käyntiin ilman huiluja. Happi loppuu alta minuutissa,, RAJU ÄÄNI
    :) Naapurit tykkää :)
     
  4. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Mikään kuullosta ku 3 cyl kavasaki screams
     
  5. Cocco Bill

    Cocco Bill Gearhead

    Laita tallin ovi auki jos happi loppuu niin helpottaa itsellä kuin läheisilläkin ja pääsemme tulevaisuudessakin lukemaan juttujasi:D
    Hieno vehje ja taatusti äänet myös!
     
  6. mach 2

    mach 2 1st gear

    Aivan oikein vaaditaan 3-pyttyä ja soundi on mahtavaa! Itsellä kuvassa 10v rakennettu Kawa 350s2-73 ja nyt pitäis museokatsastaa
     
    minski tykkää tästä.
  7. minski

    minski Gearhead

    Löytyi arkistoista 70-luvun alusta kuva kaverin "Zingosta". Kyseinen hemmo oli silloin kylän kovin Kawamies, ensin oli A1 Samurai ja sen perään kaikki nämä 3-pyttyset peräjälkeen, vielä niiden jälkeen 900 fouri.
    Heh, olihan se varsinainen eläin moottoripyöräksi tuo H2. Itsellä oli samoihin aikoihin ns. "pikku-tuutti" vaikka ei ollut vielä edes zettiä. Oli ajat. :)

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!