Kellään gm hei jakajaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja 0rs0n, 26.6.2018.

  1. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    nyt ois kiirus saada. Chevy 283 hei jakaja. Et pääsis västerååsiin

    Kellään ylimäärästä
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

  3. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

  4. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

  5. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Tommone
     
  6. xarper

    xarper Gearhead

    Jooh toi tulee sen kopan ulkopuolelle toi puola, sulla varmaan siellä sisällä ne rojut?

    Jos ton sytkäboxin tarttet ni maksaa rockautosta 38e kuluineen mulle uus ni saat sillä+kirjepostit päälle? Laatuosa pitäis olla.
     
  7. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Tulee tuoki päälle. Mut vähä eri näkönen

    Mä kysyn aamulla jos saan joltai toimittajalta myös puolan

    Ilmotan huomenna jos tarviin

    Ku luulen et puolaki menny
     
  8. xarper

    xarper Gearhead

    Jooh 045 238 3208 tavottaa, välillä vähän huonosti kun melua töissä mut nakkaa viesti perään jos oot soittanu ni tiedän kuka oli, ennen puol 3 ku nakkaa sen matkaan ni pitäis olla sulla vielä seuraavaks päiväks se.

    Pidän taskussa sen huomisen mukana ni saan sen matkaan sit vikkelään.
     
  9. 0rs0n

    0rs0n Gearhead


    Ok. Minä rimpauttelen. Kiitoksia jo näin etu käteen
     
  10. nuffield

    nuffield Gearhead

    Tuohon käy myös opelin sytytysmoduli motonetistä tuote:10-8025 maksaa 19.9e tosin joutuu jakajan ulkopuolelle asentamaan.
     
  11. 0rs0n

    0rs0n Gearhead



    Jyväskylästä löyty. Ni sain kaikki yhteen laskuun. Meinas vaa olla kaikilta loppu.

    Kiitoksia kuitenkin kovasti.
     
    xarper tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!