Kenellä on isoin.., Katumoottori?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bomber#1, 29.10.2011.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kaasuilla, ilman vajaa 800. Mut oleellisempaa ehkä kuinka se pelas, aivan moitteitta. Kaikenkaikkiaan viis vetoo, kolme vaparina ja kaks kaasuilla. Eikä todellakaan ollu isoin, mut ei ihan pieninkään.
     
  2. chevy thunder

    chevy thunder Gearhead

    Kärsiskös tiedustella mikä ja minkä kokonen
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    528 mopar RB, Indy 440-1 kansilla, yks dominaattori, rullanokka, takomännät, teräsveivit, 2" primääri sarjat, 3" tuplaputket simons vaimentimilla. Ei mitään ihmeellistä eksotiikkaa, mut hyvii osia, huolella tehtynä. Jotain oisin tehny ite erilailla, mut ei toikaan mitenkään huono suoritus ollut, teho oli liki sama vähän päälle 6000:sta 7200:n ja motti veit täysin puhtaasti ja voimalla 3000:sta.
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Yks lisää, vähän isompi vapari yhellä kaasarilla ja Indykansilla, pikkasen kakisteli kierroksia mut tuotti silti ihan mukavasti; 1020 nm 4500, 1080 5500 ja 914 heppaa/6800. Piiiitkäprimaariset sarjat todennäkösesti söi vähän kierroksia, mut siitä huolimatta hyvin toimiva ja tehokas motti. Toi teho oli avoimilla sarjoilla joissa 4" kollektori, 3" putket ja simonsin ovaalit vaimentimet rajotti 20 heppaa.
     
  5. 383

    383 Gearhead

    eikö tuolla vantaan cruisingissa ollut suurin 14,5 litraa ???
     
  6. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

  7. Mutku

    Mutku Gearhead

    ^ voe Junkneria...:
    "Se on katsastettu joka vuosi, ihan laillinen auto. Ei ole viritetty, Jungner sanoo lyhyesti."

    Lyhyestä virsi kaunis, eli jälkiasennettu turbo ei sitten ole virittämistä! Heh.


    Ei tässä maassa kandeis noista virivirihommista hirveesti huudella?

    Mielipide tähän liittyen:
    1. Mopoja on aina viritelty ja tullaan vastakin virittelemään. Se vaan on joittenkin poikain mielestä kivaa. Vähän niinku luonnonlaki ja silleen.
    2. Mutta jos elämästään haluaa hankalaa, niin huutelee omista virityksistään liikaa.

    Jotenkin tuo Junknerin uutinen ja kommenttinsa oli niinkun hiihtäjäsuuruuksien "mitään en oo ottanu"-kommentti, vaikka "hemohesturbo roikkui jo puolittain arseesta ulkona."

    :poff: :poff:
     
  8. exoddus

    exoddus 3rd gear

    Mitenköhän toi junk.erin junk riisikippo liittyy tähän ketjuun??
     
  9. C-barge

    C-barge Gearhead

    Wid..., wäärä wani!
     
  10. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Re:

    Enpä tiedä isosta tai pienestä, mutta perjantaina kun tuli nähtyä vihdoinki tuo sun auto, niin piiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aika joku tuntui joltain ja kolahti niin että tuntuu. On kyllä niin makee laitos ja rakennettu tyyliin jota itse kannatan. Kerrassaan brutaali laitos!
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

  12. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Siinä oli kunnon viivat.Jokos sitä kohta 3 satasia hätyytellään??
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyl renkaat hätyytteli jo tossakin.
     
  14. 383

    383 Gearhead

  15. challenger500

    challenger500 Gearhead

  16. C-barge

    C-barge Gearhead

    Siellähän on katsojia kun SM-skaboissa!
     
  17. challenger500

    challenger500 Gearhead

  18. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Re:

    Onko mottien tilanne muuttunut muutamassa vuodessa mihinkään?
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei o. Samassa vaiheessa on vielä 604 kun muutama vuos takaperin, nokka ajottamatta.
     
  20. GS

    GS Gearhead

    Re: Re:

    666cid tulollaan....tai motti jo on mutta auto on vielä vaiheessa.
     

Kerro tästä muillekin!