Kenellä pelottavin jenkki?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja the_spy, 13.1.2012.

  1. the_spy

    the_spy 3rd gear

    Eli kenellä on OD:n pelottavin jenkkirauta?
    Kuvia kehiin!
     
  2. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    pelottava

    ulkonäöllisesti , ajettavuudeltaan vai 1000-2000 heppaisen motin takia ??? :oops: :oops: :rotfl: :rotfl:
     
  3. the_spy

    the_spy 3rd gear

    ajattelin kyllä ulkonäöllisesti mutta kai se auto voi toki olla muullakin tapaa pelottava :D
     
  4. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mä luulen et toi mun 62 on ajettavuutensa puolesta pelottavimpia...
     
  5. the_spy

    the_spy 3rd gear

    mikä 62:nen?
     
  6. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    kyl mää nii pal ain pelkäsisi et päästänks perillens ollenkka ko oli ne nii kauhei vehkehi semsse 5,7reeäxät. ja kuuskakkoset.

    sans ny reno sääkis jottai
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Jos automalleja haetaan niin Buick on '59 onnistunut ilmeellään erinomaisesti. Vielä ku pistetään farmarina niin löytyy raatovankkuri meininkiäkin siihen mausteeksi. Myös merkin '50 naamavärkki on kuin syvänmeren kalojen parhaimmistolla. :lol: Mut tämä topik oli varmaan yksittäisille autoille omistettu.
     
  8. kepuri

    kepuri Gearhead

    meikäläisen dodge vois olla aika vahvoilla tässä,pittää koittaa kuva hoijella tänne siitä. :poff:
     
  9. rapis

    rapis 1st gear

    Tämä menee vähän offiiksi (sorry siitä) mutta joku seitkyt luvun leffa jonka katoin poikasena , todella häijyn näkönen auto, ehken dodge , ei oikein selvää muistikuvaa. Kuitenki vaani ihmisiä mm. koulu bussia. kuskia ei taidettu näyttää.
    auto oli kyllä häijyn näköinen , sattuuko joku oivaltaan leffan olis kiva kattoa uusiksi.
     
  10. onre

    onre 3rd gear

    Vissiinkin tää?

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Christine_ ... ppaja-auto
     
  11. jallu81

    jallu81 3rd gear

    Wheels of terror, katoin just pari kk sitte :wink:

    ja auto taitaa olla joku chargeri :eek:

    http://www.youtube.com/watch?v=Ic2_a1COBgE

    tossa koko leffa :poff:
     
  12. Käkö

    Käkö Gearhead

  13. rapis

    rapis 1st gear

    jallu81 osu oikeaan kiitos! (vaikka äkikseltään häijyltä näyttää kako:nkin ehdotus)
    jos palattas alkuperäseen aiheeseen ettei mene ihan offiksi.
     
  14. kepuri

    kepuri Gearhead

  15. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Jaaha.. onkohan se ominaisuus tuossa vuosimallissa? :lol:
     
  16. Karck

    Karck 3rd gear

  17. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Muistan tän leffan hyvin, vaikka oon nähny sen varmaan 10- vuotiaana oli niin pelottava, kun sitä kuskia ei näytetty :rotfl: Mites tossa leffan lopussa kävi, sitä en muista ? Oon ite kans koittanu löytää tota leffan nimee, kun minkäänlaista muistikuvaa siitä ei oo jääny, telkkarista se kuitenkin aikanaan tuli, hienoa et nyt sain sen tietää. Täytyy katsoa toi leffa netin kautta, jospa se ei enää pelottais niin paljon kun muksuna :rotfl:
     
  18. kautsi

    kautsi 3rd gear

  19. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead

    vuotta vanhempi on kahta hirveempi. :rotfl:
     
  20. idiot

    idiot Gearhead

Kerro tästä muillekin!