Kerhon uudistetut sivut..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Oulun Seudun Harrasteajoneuvokerho ry', aloittaja MarsipaaniRaikkonen, 17.8.2007.

  1. Milloinkahan noi kerhon uudistetut sivut alkaa toimia kunnolla. Galleria ei oo vissiin pelittäny kertaakaan.. Ei oo hääviä peeärrää kerholle.

    :soosoo:
     
  2. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Tekstisisällöstä vastaan minä, kuviin en pääse käsiksi... kunhan ne saadaan palvelimelle niin pystyn sitten varmaan ite päivittämään niitä.
     
  3. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    No niin, nyt toimii!
     
  4. Jos joku haluaa kuvan missä itse esiintyy pois niin mailia Jutalle tai mulle, osoitteet kerhon sivuilla. Cruisingkuvia 06 ja 07 vuosilta otetaa vastaan kans.
     
  5. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    =(

    Voih.. onko miun rakas amazon tuomittu jo kuolemaan kun on joutunut menneet mopiilit lokeroon??
    eläkäähän nyt se kun tekköö juur comebäckejä entistä ehompana.. :odroll:
     
  6. Siirretään nykyisiin.. :D Ei ku kuvaa tulemaan Amazon - Ylösnousemuksesta niin laitetaa päivitettyä versiota galleriaan..
     
  7. AstroUser

    AstroUser Gearhead

    Jos joku kuvasi uskalikkojen cruisingissa, niin laittakaa kuvia tulemaan kerhon mailiin tai suoraan MarsipaaniRaikkoselle.
     

Kerro tästä muillekin!