Kesä tulee ja A- kuume yltyy...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Jimmy Dart, 13.5.2010.

  1. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Joo, se finnnnnnnnnlandia tjyytausendin asennus tulee kestämään mun elinikäni, ja toivottavasti myös mun mahdollisen jälkikasvuni eliniän... Toki Auto pidetään sitä "odotellessa" ajossa.
     
  2. kinde

    kinde Gearhead

    A-kuume on taltutettu kadulta tänä suvena.
    Barra huilaa ja puretaan ainakin osittain. Akselistot ja tekniikka pois piakkoin.
    Dusteri odottaa hylsynä pihalla siirtoa tallin säilöön.
    Maalautin kuitenkin jo dusteriin 15" peltivanteet, tuli trafic red, taitaa tulla muutenkin samanväriseksi.. 8) 8)

    Vanilla joutuu ajelemaan v a a n . :lol: 8)
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Haluatteko kuulla lisää? Ei se mitään, kerron silti. :lol: Näillä näkymin ens viikon lauantaina haetaan Vallu lahemmäs etelää. Eli auto jää vielä hetkeks ton mun kaverin hoteisiin kun on auto haettu joutsenosta, ja se tuo sen sitte tänne vantaalle asti kun ehtii. Ja toi jarrukin oli kuulemma auennu ku setä oli kiskonu taljalla autoa väkisin lähemmäs oviaukkoa. :lol:
     
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Sitkiässä on minunkin Valtterin valmistuminen. Mm moottorin asennus vaihteistoon vei 5 tuntia kahteen mieheen ja vain todettavaksi että vauhtipyörä on kytkinkoppaan nähden väärä :wc: Onneksi oli turbo-kuutoseen kytkin tehtynä, pienellä sovittamisella istahti pikkulohkoonkin.
    Vielä on kaikenlaista pientä, jarrujen ilmausta, vesiletkua, johtohommaa yms, mutta eiköhän se siitä kohta oo leimakunnossa 8)
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eipä ole A-kuume juuri tälle kesälle yltynyt. Tuolla se Valtteri seisoo autokatoksessa ilman minkäänlaista mielenkiintoa. Pitäisköhän se myydä pois :odroll:
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mulla on kaheksan miltsiä tilauksessa, voin ostaa ku ne lävähtää tilille. :odroll:
     
  7. Polara

    Polara Gearhead

    Pari kk sitten möin -64 valtterin pois. Ja näin kauan sitä a-bodittomuutta kesti. Tuli viikonloppuna adoptoitua yksi -65:nen valtteri pohjammaalta savvoon. Tosin se jäi vielä oottelemaan kuljetusta kotiin, mutta eipä tässä kiire. Tuskin se tälle kesälle kerkee liikenteeseen. Hyvä jos ens kesällekään. Ei siitä puuttuis kun kone... Pikku-/isolohkoa metsästämään siis.
     
  8. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Osta siihen isolohko ja multa koneenkorvat by Schumacher, sitten takajousille uusia kiinnityskilkkeitä eli Mopar Perffin jousien siirtosarja. Ja kaikki ovatten uusia :D
     
  9. duster73

    duster73 Gearhead

    taitaa olla isolohkon laitto nykyään hieman haasteellisempaan,ainakin liikennekäyttöön laillisesti :(
     
  10. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Se ompi totta, jos mennään täysin pykälien mukaan. Eri asia sitten , jos otteessa on jo riittävästi kuutiotuumia...

    Tai tehdään mäkiautoa :rotfl:
     
  11. kinde

    kinde Gearhead

    Viime yönä aloitin kuumeen alentamisen. Purin Barracudasta jo aika kasan osia irti. Aikas ahdasta olis jos Lammilainen ja Lahtelainen tunkis samaan aikaan mun kanssa auton alle. :rotfl: :rotfl: :rotfl: Siis mä oon se pullein kuitenkin.

    Viikonloppuun mennessä pitäis olla koko tekniikka irti. Öisin palaa siis loisteputket tallissa. Jos jollain on tarvetta 10" rumpujarruille niin tietää mistä kyselee. Riittää earlyyn jos laittaa pikkulohkon. Joo joo laitan myynti-ilmon kun jaksan.

    Sitten täytyy tehdä isorullakko Barran alle, että voi pyöritellä koppaa tallin nurkasta toiseen. Tuleekohan Lahtelainen Tartti seuraavaksi???????

    :D
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Oisko ahdasta jos sinne tunkis oden (A) bodarit Käkö, Luigi ja Repeli? :rotfl:
     
  13. kinde

    kinde Gearhead

    No te ootte kaikki niin vähän syöneitä, että hyvin mahtuisitte vaikka poikittain.
    Tosin sun buutsit olis toisella puolella ja otsakiehkura toisella puolella. :rotfl:
     
  14. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    No juma!! Tuohan on sitten rojektin alku. Hyvä Kinde! :D

    Mä en nyt vaan ihan ymmärrä mistä päättelet että oltaisiin sinne auton alle oltu tulossa. Tuollaista projektin johto- ja konsulttiapua tarjoilin / tarkoitin. :rotfl: :rotfl: Sulla kun tuota kokemusta on "vähänlaisesti"... :wink: Ihan vaan kylmää olusta ja "älykkäitä" ohjeita :poff: tarkoitin tarjoilla.
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kinde!


    :mad: :soosoo:

    [​IMG]

    Ovatko nämä buutsit?
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Alkuperäisistä suunnitelmista poiketen, Vallu haetaan vasta huomenna. Vihdoin! Ja jos en nuku pommiin (herätys kuuden kieppeillä aamulla :x ) ja muitakaan vastoinkäymisiä ei ilmene, niin Vallu on huomenna vantaalla asti. 8)

    Simolle tiedoksi, et tulen edelleen näyttämään autoa kunhan se liikkuu ja pysähtyy omin voimin, mut jos ei kärsivällisyys riitä, niin soita mulle, ota The Jagge alle ja tuu mun duunipaikalle stiigaan tuota kapistusta. :wink:
     
  17. MJF

    MJF Double Gearhead

  18. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  19. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  20. MJF

    MJF Double Gearhead

    Ei muuta kun lisää earlyjä liikenteeseen :D Mikähän tuo ratti lienee, ittellä on samanlainen.
     

Kerro tästä muillekin!