kestääkö Ford 8.8 perä katusliksejä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja exquisite, 14.2.2007.

  1. exquisite

    exquisite 1st gear

    kestääkö fox-mustangin perä katusliksejä?

    renkaat: 275/40/17 Mickey Thompson ET street radial
    perä välitys: 3.73
    takapyöräteho: n.300hv
     
  2. gremlin

    gremlin Gearhead

    KESTAA, tai mistas sita tosta yksilosta tietaa :odroll: Kylla ne ainakin tuolla ameriikissa vetaa noilla 8.8'' perilla 8s aikoja. taitaapa menna 7s vetojakin. Tietysti tarttee releet olla tehojen mukaset. Eikohan silti tommosen tehon kesta ilman mitaan suurempia osahankintoja.
    Niin ja siis ennenkuin joku eteva-gunnari kerkee korjaamaan niin semmosilla autoilla vedetaan missa on tommonen pera :soosoo:
     
  3. exquisite

    exquisite 1st gear

    ??? :eek: :eek: ????

    siis hetkonen.. mulla on ollu aina se käsitys että toi perä
    on se ensimmäinen pullonkaula isoja tehoja haettaessa. ????
    toinen pullonkaula olis toi T-5 laatikko..?
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Taitaa olla se T-5 se eka pullon kaula,enkä tässä nyt vihjaa kenellekään palstalaiselle mitään :wink:
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mun käsittääkseni tässä maassa pari hurjaa on katukisoissa ajellut tollasilla fox mustangeilla aika kovaakin, ja jos en ihan väärin muista, niin ainakin toisessa on toi 8.8", ellei peräti molemmissa.
     
  6. exquisite

    exquisite 1st gear

    eli näistä tiedoista viisastuneena --> ahdinta pellin alle ja
    toivotaan että laatikko kestää..
     
  7. mn12

    mn12 1st gear

    Toi T5 siinä ensimmäisenä tökkii, ei foordi laittanu sitä manuaaliks saman kauden t-birdiin jossa olis kuulemma ollu liikaa vääntöö. Laittovat birdiin jonkun mazda pickupin pohjalta tehdyn lootan.

    Perään saa jotain vahvikkeita tuolta: http://supercoupeperformance.com/partBr ... ategory=43 siis jos on täysin samansorttinen perä. Luulis tosin olevan.
     
  8. exquisite

    exquisite 1st gear

    ai niin supercoupessa on tosiaan pikkasen enemmän vääntöä remmin ansiosta..
     
  9. Fastback

    Fastback Gearhead

  10. GT look

    GT look Gearhead

    Mä ainakin vaihdoin ensin lootan vahvempaan ja perään uudet vahvemmat
    hilut sisään,ja kesti vajaat tuhat kilsaa ennen ku alko perä antaa periks.
    Nyt 9" detroit locker,ja toimii!

    Siis katu renkailla,ahtimella ja fox kopalla :D
     
  11. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Hh-pervoista toinen väitti että 500 kaakkia kestäis katurenkailla, siis prepattu perä ilman slicksejä super duty t5:lla, kytkin kuulemma kannattais valita niin että se menee ennenkuin perä tai loota. Onhan kestäny eräälläkin 450 konin pyörätehot, mutta mikäköhän perä oli ford-korpelan t-birdissä? Se tuntui kestävän stroukatun 351 pannun plus ahtimen tuottamat tehot jotka huiteli kuudensadan paremmala puolella.
     
  12. GT look

    GT look Gearhead


    Se t-birdin perä oli currie 9" ja kiinni mun autossa nykyään.
     

Kerro tästä muillekin!