Kestävin GM:äläinen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja O.J., 5.12.2010.

  1. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Nonii, tässä vähän taustoja taas selvitellään ja uutta yritetään oppia... Eli mikäs ois näistä 80-90 -lukulaisten GM:n lodjuista kestävin, jos tehoja tavoiteltaisiin tuollaista parinsadan kaakin tietämiä? Vai onko mikään ilman vahvistuksia? Mikä loota ois paras aihio alkaa vahvistamaan? Silmälläpitäen myös maantieajon laatua.

    Ja koneenahan toimisi nuo nokileka 6,2D.
     
  2. 660

    660 1st gear

    kyllä vakio th700 kestää ton 350tbin jatkeena ihan hyvin vakio loota ja 197 hp tehtaalta...
     
  3. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Mut, mites se vääntö? :eek: luonnolllisesti nokilekaa kutitellessa kasvaa aika paljon bensakonetta villimpiin lukemiin?
     
  4. downtown

    downtown 3rd gear

    mullon th400 loota tuollasen 6.2 turbon jatkeena ja hyvin pelittää muutenkaan ennoo yhtää 400:sta saanu vielä rikki..
     
  5. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Jotenkin jäänä mieleen kanssa, että toi TH400 ois kestävin noista? mut mitä se on syöny? henkilökohtaista kokemusta vaa TH700 ja jostain määrittelemättä jääneestä (TH350?) lootasta pikarissa...
     

Kerro tästä muillekin!