Kiinalaismönkijän sähköt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja nixon, 1.7.2013.

  1. nixon

    nixon 3rd gear

    No niin, ei taas lähe vekotin käyntiin ja pitäis arpoa mikä vikana ku starttaa nätisti, mutta kipinä puuttuu. 70 kuutioinen halpisvekotin siis kyseessä, tulpan vaihdoin aikaisemmin keväällä ja virtalukko hajos joku viikko sitten joten sieltä on kaks piuhaa kytkettynä ja kaksi teipattuna umpeen. Toimi siis noin vielä viikko sitten.

    Viikonloppuna ehdin mittailla vähän jännitesysteemeitä, en tajua sähköjutuista joten osaan tsekata vaan mihin tulee virtaa.
    Puolalle tulee 16-17v liittimistä startatessa, tosin suoraan puolalta piuhoista mitattuna ei tapahdu mitään.
    cdi-boksilta startatessa 16-17v kahdesta liittimestä, muuten näyttää kaikki viis napaa nollaa
    jännitteensäätimelle tulee akkuvirta ja kolme muuta liitintä nollilla.
    Edellämainitut pelit on kaikki maissa kunnolla ja jarruvalo toimii.
    Mitä tarttee vaihtaa? :x
     
  2. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Meillä on kiinalainen 2-t mönkijä ja se lähti huonosti käyntiin. Syynä oli joku maajohto, jota ei oltu kiinnitetty mihinkään. Se meni vaan sisälle moottorin kupeesta.
     
  3. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

  4. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Tulpanhattu paskana. Kinkkivekottimien yksi yleisin vika, alkuperäisen tulpan ohella.
     

Kerro tästä muillekin!