1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Kiinnostaako E-BODYT ?!

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

1. hookoo64

hookoo64 1st gear

Tervehdys harrastajille täältä lahest ,Kimmo kirjoitti hyvin noista hinnoista se on monelle normaali harrastajalle aivan sama mitä kirjaimia on tyyppikilvessä ja kuinka monta niitä on.
    mut se välil ihmetyttää kun muut tietää toisen auton heikot paikat paremmin kuin auton omistaja (vaikka ei ole nähnyt autoa moneen vuoteen taikka ei ollenkaan ) autot on aina yksilöitä jokainen arvostaa jotain... mut tärkeintä olis että harrastus saadaan jatkumaan sukupolville eteenpäin ja jatketaan rakentelua ja pidetään yhteyksiä harrastepiirin kasvattamiseen ei muuta kuin syksyn jatkoa kaikille

Inlinee, ramtouch, faffeli ja 1 muu tykkäävät tästä.
  2. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Kyllä, törmätty on juuri tuohon. Kun soitetaan, niin ensin toki täytyy pitää omistaan inventaario ja kertoa kuinka hyviä kaikki omat vehkeet on. Sen jälkeen täytyy arvostella soiton alla oleva kauppakohde. Juuri siks minun(kaan) kännykkä ei vastaa kaikille näille kauppaguruille.

3. kimmok2014

kimmok2014 2nd gear

Hyvä Pepe näin on ! Suomessa ( Vantaan Rompetorilla ) todellakin on myynnissä BS23H0B... aito manuaali -70 C u d a . Museo rekattu , on matching numbers jne. Ihme , että kukaan ei ole vielä vetänyt kättä-taskuun ja latonut kasaa pitkiävitosia pöytään ?

4. Mää en tiennytkään että mun 4kpl 1932 fordeja on vääriä koodeja. Kaikkea sitä oppii ja minä kun itse teen pellit, koneistan, maalaan, teen sähköt jne. niin kaikki on väärin ja sehän tarkoittaa ettei näillä olekaan se arvo mitä kaikki sanoo ja mitä itsekin olen suumaillut.
    No, onneksi ei tarvi myydä, näitähän voi tehdä vaikka lisää, jos haluaa.

Pitäskö munkin alkaa oikean värisiä prikkoja keräämään ja ostaa joku semmonen missä on oikeat koodit.... Joku noissa väärissäkin koodeissa on kohdallaan kun tänä kesänäkin olen pari yli 60 000e tarjousta hylännyt ihan sillä syyllä että jos äijät alkaa tinkomaan niin tehkööt itse niin katsotaan sitten lopputulosta.

5. Lowry

Lowry 2nd gear

Mä en kyllä oo mistään Foordeista mitään kirjottanu, vaan ketjun otsikon mukaisesti näistä E-bodyista, että tais mennä vähän väärinymmärryksen puolelle.

Kalu, kimmok2014, fordgranada ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

7. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

8. 440Mag

440Mag 3rd gear

9. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

No sitten Frankilta Burnt Orange AAR.

10. PeteKoo

PeteKoo 2nd gear

11. 440Mag

440Mag 3rd gear

PeteKoo tykkää tästä.
  12. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

No tietenki Cuda. Niitä on kuitenkin vain 1:10 vrt Challengerit.

13. LUM-1

LUM-1 2nd gear

eikä syyttä :rotfl::poff:

fordgranada tykkää tästä.
  14. 440Mag

440Mag 3rd gear

Mulla ollu vähä eri valintakriteerit ku se että paljoko niitä on suhteessa johonkin.

15. arskazone

arskazone Gearhead

You'll be the judge,which one....

16. LUM-1

LUM-1 2nd gear

kyllähän tuo Challen kylkilinja on ihan parasta mitä on koskaan ameriikassa tehty :odeek:

fordgranada, kimmok2014 ja 440Mag tykkäävät tästä.
  17. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Totta Challengerit on paljon halvempia! :D

Muokattu: 14.9.2018 klo 21:58
    440Mag tykkää tästä.
  18. PPRCuda

PPRCuda Gearhead

Mersu tai Charger. Cuda mulla jo onkin. Tai siis Barracuda.

19. 440Mag

440Mag 3rd gear

69 charger mulla taas oli jotenka siis cuda. Siinä istuu paremmin putkenpäätkin ja shaker:p

20. kimmok2014

kimmok2014 2nd gear

ep 14 1971 Barracuda (southern car) $1 (mil > Lomira)

Tämän hintaisia / kuntoisia -71 Barracudat halvimmillaan NYT J e k k i l ä s s ä ( hyvä ja helppo projekti ) ....

Muokattu: 14.9.2018 klo 23:03

Kerro tästä muillekin!