Kiinnostaisiko ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jus57, 30.7.2007.

  1. jus57

    jus57 Gearhead

    JOS tälläisiä pienten harrastajien trikeja olisi kaupan,niin kiinnostaisiko sellaiset ja mitä olisit valmis maksamaan?
    Tämä on vain tiedustelu.....Kommentteja odotellaan.
    http://kuvablogi.com/nayta/540591/
     
  2. poitsu3

    poitsu3 Gearhead

    todella hieno :p
     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    :eek: Oho :eek:
    Tommosella jopa mä voisin pysyä pystyssä 8)
     
  4. perkele

    perkele Gearhead

    löytyykö ns large mallia??? :rotfl: :rotfl:
     
  5. V.Kutvonen

    V.Kutvonen 1st gear

    pikku-Trike

    No kiinnostas ihan perkuleesti! Hintaahan noille ei voi määritellä kuin tekijä.Tarvitsijoita on sitten hinnan mukaan.Naapurin pennut ja kakarat sen kuitenkin särkis kun ne ei antais meidän lapsen ajaa ollenkaan. :p
    Helkutti ku ois koneet ja paikka eikä pieni lisä taidoissakaan ois pahitteeks, niin...

    OT:tä taas: tuo pelti-"Letukka" on kanssa huippuhieno, meillä kanssa peltikirkkaaks hiottu orkkiskuntonen, en vaan tiiä minkälainen siitä sitten joskus valmistuu. Varmaankin perinteistä mattamustaa mutta siihen jotain piristystä kaipais.Helvetin kuhmusia ja ohut peltisiä nuo tahtoovat olla.
     
  6. ptpt

    ptpt 1st gear

    kyl kelpais päästellä!! :D
     
  7. Minnapiru

    Minnapiru 1st gear

  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Re: pikku-Trike

    Ootkos varma et lapsesi antaisi edes naapurin kakaroiden koskeakaan Chopperiinsa,vaan puolustais omaansa "voimakkaalla tahdolla" :wink:

    Hieno joka tapauksessa ja eiköhän meille 1kpl tilata,mikäli hinta on asiallinen!
     
  9. jus57

    jus57 Gearhead

    Re: pikku-Trike

    Tuo kuvan fillari on tehty naapurin pikku sällille lahjaks että pääsevät ajelemaan kylille kahdestaan.
    Eiköhän tuo kimi anna muittenkin noilla ajella kun sille on noita syntyny vissiin 10 kpl.tta. :D
    Siitähän tuo ajatus lähti kun vielä näyttäs osia nurkissa pyörivän et jos tekis myyntiin muutaman.
    Mut loppuuko kiinnostus jos hinta on yli 100€???
     
  10. MrRoadmaster

    MrRoadmaster 3rd gear

    Mistäs löytäis kivan rodin/n 50-l laisen pikku pojalle?
    Tuolla taka alalla kun noita näyttää olevan...
     
  11. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    pikkuskidinä mä ja mun kaverit on saanut poikki ihan normaaleita etuhaarukoita ja runkoja, kannattaa oikeesti miettii että kestääkö noi pidennetyt keulat. vaikka se lapsi painaakin vaan esim 40kg(ei kyl varmaan vielä kolmipyöräiässä mutta), niin kyllä se emäputki on aika kovilla, kun on keulassa jo lähemmäs metri vipuvartta ja kulma on tommonen.

    Ei ole loppujenlopuksi kauheenpaha tehdä samalla sit keula kokonaan uusiksi, sellain että siinä on kaks t-kappaletta. Semmosen oon ite joskus tehnyt.
    Ja on se hienompikin 8)
     
  12. jimsgarage

    jimsgarage Gearhead

    Tosi hieno.. :D

    Mistä löysit "vanhanmallin" kolmipyöräsen?

    - Jim
     
  13. itkonen

    itkonen 3rd gear

    Kyllä tommonen satkun väärti on jos vähänkään moista haluaa. Helposti. Mua ainakin kiinnostaisi pojalle musta ja miksei tytöllekin jos saa pinkkinä :)
     
  14. sportfury59

    sportfury59 Gearhead

  15. Elevator

    Elevator 1st gear

    ilmoittautuu ostajaksi!
     
  16. Pii Tii Kruusör

    Pii Tii Kruusör 1st gear

    Luulen, että kiinnostusta kyllä löytyy 100 euron hintaan.

    Ite väsäsin just meidän muksulle tälläsen:

    [​IMG]

    On vielä niin pieni kaveri, etten viittinyt laittaa pitkää etuhaarukkaa, kun ajettavuus heikkenee melko lailla, mutta katotaan sitten kun ikää tulee, jos sitä pikkusen jatkais ja taivuttais.

    [​IMG]

    Tuli ostettua sen verran uutta "kustompalikkaa", että pyörän kokonaishinta nousi suunnilleen 100 euroon. Suht hyväkuntoisen aihion sain ilmaiseksi ja 40 euroa meni rungon maalauttamiseen.

    8)
     
  17. jus57

    jus57 Gearhead

    fillari

    Makee pakoputki! Mistäs löysit kädensija kahvat.?
     
  18. Pii Tii Kruusör

    Pii Tii Kruusör 1st gear

    Täällä Helsingissä avautui tämän vuoden keväällä sellainen firma, kuin Pimp Garage, joka tekee kustomoituja fillareita. Se on alunperin saksalainen pulju, jonka haarakonttori tuo on. Hyllystä löytyi tosi makeeta tavaraa, vaikka kovasti omistaja valitteli, että osat on vähissä. Tässä on saksalaisen firman kotisivut, kun tuolla suomalaisella ei taida vielä olla omia. Samaa kamaa myyvät. http://www.pgbikes.com/epages/PGBikes.sf

    Sieltä ostin pakoputken, töötin, kädensijat ja niiden hapsut sekä PG-keulamerkin. Omistajan yhteystiedotkin minulla oli ylhäällä, mutta känny mokoma hajosi. Jos sen saa elvytettyä ja tiedot vielä löytyy, niin voin laittaa ne tänne myöhemmin.
     
  19. Norri

    Norri Gearhead

    Eikös niitä pidetäkään SIM-kortilla? :-?
     
  20. Pii Tii Kruusör

    Pii Tii Kruusör 1st gear

    Kyllä ne tässä tapauksessa olivat puhelimen muistissa. Meni pikkusen offtopiciksi, mutta näin tosiaan kävi.
     

Kerro tästä muillekin!