kiukutteleva holley

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja golden rocket, 21.9.2012.

  1. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    innostuin tossa sade päivinä vähän askartelemaan vaihdoin imusarjan yksiosaseen vakiosta tehtyyn ja tietysti uusi valley pan pelti no vettä tulee useamman päivän joten vaihdampa tuohon jo mailmaa nähneeseen holleyhyn 650 vac tiivisteet, no tuon kaasuttimen nummeroita ei kirjat tuntenu kun uutta tiiviste sarjaa siihen metsästin no sitten löyty ehkä vois käydä mutta ei nummerot täsmää joten tyydyin siihen silmä määräsellä katselulla vois ollakkin oikeat tiivisteet no niin nyt on kaasutin kasattu uusilla tiivisteillä ja neula vettiileillä mutta per..le kun tulvii imusarjan sisään neulat toimii ja on tarkkaan synkattu mutta kun vaan ja vaan tulvii nyt holley kurut kertokaa mikä jää huomaamatta on vaihdettu jo vanhat neulat takasin ei muutosta olisko nyt sit ollutkin ei käypäset tiivisteet
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Väärä tiippari jos kerta päästää pensat imariin.
    Vuotaako se sammutuksen jälkeen ne bensat vai milloin?
     
  3. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Bensapinnat väärät tai väärin säädetty.
     
  4. golden rocket

    golden rocket Gearhead

    tyhjällä kaasuttimella auto käy hetken aikaa hyvin kunnes tukehtuu bensaan jolloin sitä on imusarjassa sen verran että pillillä pystyis sen sieltä imemään, tarkkaan on neula venttiilit säädetty ja bensa pinnat on kunnossa ja on koitettu matalempaa bensan pintaa ei muutosta vuoto on nyt toisen kammion sisältä ei auta kuin purkaa taas tuo kaasutin yrittää saada vanhoista tiivisteistä sen verran selvää että pystyn uusiin niitä vertaamaan on vaan niin pahasti vanhat hajalla no katsotaan.
     
  5. jko

    jko Gearhead

    powervalven kalvo rikki
     
  6. paja1

    paja1 Double Gearhead

    tarkista metering blockin tiiviste. toisissa holleyn kaasareissa se suuttimien kanava metering blockissa on toteutettu o-renkaalla ja messinkiputkella. jos tälläisen kaasarin tiivisteen laittaa kaasariin jossa putkea ei ole niin soppaa tulee kuin turkinhihasta.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. golden rocket

    golden rocket Gearhead


    juuri niin huomasin kanssa kun purin kaasuttimen ja vertailin vanhoja tiivisteitä uusiin noinpa siinä oli käynyt
     

Kerro tästä muillekin!