Kjula - Pistonhead Nats

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja heikkisj, 8.6.2012.

  1. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Tänä viikonloppuna ajetaan Pistonhead nationalsit Kjulassa ja itse olen menossa katsomaan ensimmäistä kertaa, melkein noloa kun tuonne ei kuitenkaan ole kuin noin 80km. Muutama suomalainenkin on mukana, liekö turisteja tulossa?
    Osanottajat
    Itse odotan mielenkiinnolla noita Top doorslammereita, en ole nimittäin niitä ennen kisassa nähnytkään.Toinen mielenkiintoinen ryhmä on tuo Vintage drag.

    Asiaanhan tietysti kuuluu että aika kosteaa lupaa säätiedotus, toivotaan että päästään ajmaaankin...
     
  2. Rellu8

    Rellu8 Gearhead

  3. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kas, tuotapa en huomannutkaan. Tosiaan, hyvälaatuinen on. Pitääpä seurata...
     

Kerro tästä muillekin!