Kohta museoauto iässä: Chryslerin K platform kärryt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 22.1.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead

    Voi olla mutta käsittääkseni Cadillac Brougham vm. 1992 oli vielä konservatiivinen eli laatikkomainen ja kunnollisilla teräspuskureilla varustettu ja seuraavan vuoden malli Cadillac Brougham vm. 1993 oli pyöreän mallinen ja siinä oli muoviset feikkibumberssit.

    Sanon muovipuskureita feikeiksi koska varsinainen puskuri on piilossa niiden takana ja ne muoviosat edessä ja takana jotka näyttävät puskureilta ovat käytännössä korin osia.

    [​IMG]

    (Cadillac Brougham vm. 1993-1996)
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Faneista en tiedä, mutta harrastajana kelpuuttaisin.

    Jos Sunbeam 424 Lotusta tarkoitat, autoissa ei ole käytännössä mitään muuta yhteistä kuin saman kaltainen muotoilu.

    Natsit eivät ole valmistaneet autoja sitten vuoden 1945...

    Omnissa oli alkujaan VW-pohjainen 1,7-litrainen, mutta hengettömänä korvattiin 2,2-litraisella Chryslerin omaa suunnittelua olevalla moottorilla.
     
  3. kaarne

    kaarne Gearhead


    Erittän hienoa että ajattelet tuolla tavalla. Mitä enemmän erillaisia autoja harrastetaan sen mielenkiintoisampaa on käydä autonäyttelyssä.

    Kerran natsi on aina natsi. Olivathan saksalaiset jo satoja vuosia ennen kansallissosialistien valtaannousua samanlaisen luonteenlaadulla varustettuja eli Me olemme parempia kuin muut-asenteen omaavia.

    Ei pantteri pääse karvoistaan.
     

Kerro tästä muillekin!