Kokemuksia Chrysler 300C

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mikkoP, 9.6.2012.

  1. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Ei ainakaan GM-tuotteissa tarvitse ohjelmointia.
     
  2. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Ei tarvitse Mopareissakaan.
    Onkohan joku valmistaja keksinyt rahastusmahdollisuuden, että joutuisikin ohjelmoimaan? :lol:
     
    rotax tykkää tästä.
  3. Aries

    Aries 1st gear

    Löytyiskö täältä apuja seuraavaan: 3,5 l -06 Busines sytyttelee ajossa vikavaloa ESP BAS ja punainen salama vilkkuu samalla. Ajossa ei huomaa mitään, mutta kun pysähtyy niin tyhjäkäynti on normaalia korkeampi ja epätasainen. Vikavalot sammuu kun auton sammuttaa.
     
  4. rotax

    rotax 2nd gear

    Paristo vaihdettu ja toimii hyvin, eli cr 2032 0.90€ prismasta:)

    Onks kukaan selvittänyt onks takaisinkutsuja ( recall ) omasta autosta.
     
  5. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  6. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Saisiko mahdollisia vikakoodeja irti jollain?
     
  7. MudMax

    MudMax Gearhead

    rotax tykkää tästä.
  8. Aries

    Aries 1st gear

    Vikakoodit herjaa kaasuläpän säätömoottoria, sytytyskatkoa 4-sylinterissä(puola vaihdettu) ja laihaa seosta..
     
  9. rotax

    rotax 2nd gear

  10. PeximG20

    PeximG20 1st gear


    Nyt sain vaihdettua takimmaiset lambdat ja toistaiseksi kaikki ok.:rolleyes:

    Mutta jumalauta näitä kotiasentajien virityksiä.

    Rikkinäisen lambdan ympärillä varmaan metri pyöritelty pakoputkinauhaa+rautalankaa, sekä molemmin puolin laitettu jotkut jatkoholkit antureiden alle?? Miksi ihmeessä nuo holkit?

    Vasen lambda muutenki heilu kun hullun mulkku, holkissa väännetty kierteet rikki, onneksi sain lambdan nätisti varoen pyöriteltyä putkeen kiinni..o_O

    Huoh, miksi ei voi korjata vikoja kunnolla..:mad:
    Tsekkasin tiedot niin viime katsastus hylky niin tiedän että se omistaja on jotain pikakikkoja yrittäny että sai leiman paperiin.:mad::D
     
  11. isalmela

    isalmela Gearhead

    Pertti K tykkää tästä.
  12. PeximG20

    PeximG20 1st gear


    Noniin, ja nyt tiedän miksi oli holkit lambdoihin laitettu... p0420 tuli holkin pois oton ja downstreamiem lambdojen uusimisen jälkeen, eli ilmeisesti katit entisiä..

    Mitkä katit kävisi suoraan paikalle? Lähinnä tarvike malli missä lambdan paikka, onko sellasta järkeä laittaa?
    Näyttäisi että suomen kamaralla ei orggiksia ole. Toimiiko esim magnanflow katit lambda paikoilla?

    Kiitos jälleen jos joku jaksaa vastata ja jollain tietoa.:rolleyes:
     
  13. toyota...

    toyota... Gearhead

    Onko 5,7 lohkossa jäähdytys nesteen lasku roppua? Ei jaksaisi turhaan puljata autoa ylös, ja irroitella muoveja :D
     
  14. HooWee350

    HooWee350 2nd gear

    Löytyisikö täältä apuja kaverilla on -05 AWD hemi joka herjaa abseja anturi ja kehä vaihdettu johdot läpikäyty ovat ehjät jotain koodeja oli ulos saatu
    U1417
    U140B
    C102A
    Eli kun vaihtoivat anturin ja kehän niin varoitusvalon palaa edelleen ei saa nollattua.
    Kiitokset jo etukäteen
     
  15. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  16. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    mahtaako niissä nykyisissä kuorissa olla katteja ollenkaan sisällä?
     
  17. toyota...

    toyota... Gearhead

    Eikö sinne olis helpoin laittaa ne holkit takas? :D silloinhan takimmaisen lampdan ohi virtaa vähemmän pakokaasua kun vähän piilossa, niin ecu on tyytyväinen. Katsurista en ole varma:D
     
  18. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    tätä edeltävästi kysyin, että onko katteja vai nou. on muitakin vaihtoehtoja kuin holkit.
    vikakoodittomat päästöarvot tyhmäkäynnillä ja @2000rpm kiinnostais kuulla kyllä..
     
  19. toyota...

    toyota... Gearhead

    Muille tiedoksi. Molemmilla puolilla on lohkossa tyhjennys tulpat. 14mm kannalla.

    Meni muuten termarin/vesien vaihto vaikeeksi. Syylärin pohjatulpasta ei tullut tippaakaan. Tosi kankee hana, ei auttanut paineilma. Sit ku sain alavesi letkun irti ja tyhjennettyä, ja vesiletkulla huuhdoin syylärin, koneen, ja lämppärin kennon. Kone kasaan, ja raakaa nestettä 7litraa ja loput vettä. Jossain oli et kokonais vesimäärä noin 14 litraa? Mietiskelin et huuhtoessa jää kumminkin pelkkää vettä moneen paikkaan. Et jos näin saisi sopivan koktailin.

    Vittumaisin juttu oli et ilmausruuvi termari kotelosta ei aukea millään. Jäikö nyt ilmatasku? Termarin välistä päästin ilmat ulos. Mut millainen rakenne on termostaattikotelo/ vesipumppu/kansi?
     
  20. Custom_Rod

    Custom_Rod Gearhead

    voin käydä tänään ehkä jossain vaiheessa kuvaamassa mestat (odota kieli pitkänä
     

Kerro tästä muillekin!