Kokemuksia Jeep srt8

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja päivystäjä, 20.1.2018.

  1. leka1

    leka1 3rd gear

    Dodii, nyt on oikea henkilö tavoitettu... Kiitos ja kumarrus viitseliäisyydestä! Nyt mietintämyssy päähän... vinkkejä muistakin myytävistä laitteista saa laittaa, etusijalla suht originelli ja ehjä auto kuitenkin.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  2. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Hienoa toimintaa.
     
  3. päivystäjä

    päivystäjä 2nd gear

    Kuka nyt nettiin oikeaa numeroa jakaa:oops::rolleyes::p:D. Joo pikku kirjoitusvirhe tuli o40o346144 on oikea:cool:
     
  4. päivystäjä

    päivystäjä 2nd gear

    Niin olihan siellä "joku" vastannut:D.
     
  5. Roc

    Roc Gearhead

    SAY-823 on tosiaankin mulla ollut hetken omistuksessa.
    Tyhmänä asentelin siihen CAI, catch can, Celtiq tuning softan, keraamisen pinnoitteen maalipintaan ja myin pois...
     
  6. päivystäjä

    päivystäjä 2nd gear

    Ajoitko jossain tapahtumassa matalia 13s aikoja vartilla?
     
  7. päivystäjä

    päivystäjä 2nd gear

    Ja vielä. Kuka ne poppikoneet on laittanut?
     
  8. Roc

    Roc Gearhead

    Ei vaan korkeita 13, Kiikalassa meni muistaakseni 13.8 tai 13.9. Hyvin irtoaa viivalta mutta sitten puutuu, tollanen panssarivaunu tarttis tehoa julmasti että jaksais kipittää loppuun saakka railakkaasti. Suhtaudun todella varauksella, jos joku sanoo että joku virtuaali GPS softa näyttäis näille vartin aikaa johonkin 12-13 sekunnin väliin.

    Popit on asennettu ymmärtääkseni jo aikoja sitten. Joku ketä stereoista jotain ymmärsi, sanoi kun katsoi niitä, että vahvistimet olis maksanu aikoinaan noin 1000€/kpl, mitä siinä tais olla 3kpl. En tiedä, itse en niistä ymmärrä juuri mitään. Melodinen death metal niistä soi kyllä hienosti.
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  9. päivystäjä

    päivystäjä 2nd gear

    Aikanaan wikipediasta lukenut.
    An SRT-8 (Street & Racing Technology V8) version of the Grand Cherokee debuted at the 2005 New York International Auto Show. Powered by a 420 hp (313 kW) version of the 6.1 L Hemi, it also features upgraded Brembo brakes, large dual performance exhaust with polished tips (exiting out the middle of the rear), Bilstein performance gas charged shocks and modified suspension components, Mercedes-Benz NAG1 (WA580) 5-speed transmission, unique NV146 transfer case, specially designed electronic all-wheel-drive system and interior and exterior updates. A drive shaft from a diesel application, fortified Dana 44 rear differential, and 11.2" (285 mm) wide Goodyear tires in the rear (10" or 255 mm in the front) complement the performance package. The sports tuned suspension allows the Jeep SRT8 to develop 0.92 g on the skid-pad.

    A road test of the 2006 production model conducted by Road & Track[8] yielded a 0 to 60 mph (97 km/h) time of 4.6 seconds and a quarter mile dragstrip of 13.2 seconds at 104.1 mph (167.5 km/h). Such numbers made the SRT-8 Grand Cherokee the fastest accelerating vehicle within the SRT-8 lineup, second only to the Dodge Viper SRT10 among all SRT vehicles. There is no electronic speed governor employed, leaving the top speed rev-limited (revving to redline in top gear) to 170 mph (274 km/h).[9]

    To improve on-road handling and decrease weight, off-road gear has been removed. The SRT-8 uses an NV146 transfer case, which uses an electronic-applied clutch pack to transfer 0-50% of torque to the front axle but has no low-range or manual controls. The front and rear differentials are both open, with no limited-slip capability. Its ride stance is significantly lower and the front fascia spoiler gives the vehicle 7 inches (178 mm) of ground clearance. A total of 14,921 Jeep Grand Cherokee SRT8s were
     
  10. Roc

    Roc Gearhead

    Kaivelin puhelimesta aikakortit, 13.7 ja 161km/h. 2 lähtöä tismalleen samat luvut, olis hyvä bracket auto...
     
    päivystäjä tykkää tästä.
  11. hartsa69

    hartsa69 Gearhead

    three hundred tykkää tästä.
  12. päivystäjä

    päivystäjä 2nd gear

Kerro tästä muillekin!