Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. jussi_r

    jussi_r 1st gear

    Autona Jeep CJ7, jossa moottorina AMC:n 360cid Edelbrockin imusarjalla ja kaasarilla, sekä Hedman Heddersin peltisarjoilla ja molemminpuolisilla sivuputkilla.

    Olin hakemassa poikaani tarhasta, ja siinä kun köyttelin häntä turvaistuimeen, tulivat loput natiaiset taas aidalle roikkumaan kaksin käsin ja katsomaan Jeepiä. Siinä sitten yksi pikkutyttö tokaisi muille lapsille: "mua vähän pelottaa ton auton äänet". Tähän reippain aidalla roikkuva pikkupoika välittömästi reteesti takaisin: "mua ei kyllä yhtään!!". :D
     
  2. ata

    ata Gearhead

    Luulikohan se Orion-kuski Fordia saksalaiseksi automerkiksi tai firmaksi?

    Sille olisi ehkä voinut paljastaa että Euroopan Ford on amerikkalaisen firman Euroopan osasto... Mutta luuleehan Brititkin että Ford on Englantilainen merkki, ja vielä ihan samoista malleista joita täällä jotkut luulevat saksalaisiksi...
     
  3. houru

    houru Gearhead

    ai sulla on ollu cedrikin koneella oleva stw...olitkohan se sinä joka meinas ostaa multa kokonaisen cedricin,mut sit se peruuntu ku cedricin laturi tilttas :lol:
     
  4. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    mun cedrikeistä on laturi tiltannu vasta meidän pihassa :poff:
     
  5. Skinny Puppy

    Skinny Puppy 1st gear

    Orion on ainakin saksalainen http://www.orion.de/ , saksalaiset työkaverit nauroi kun söin jotain orionin lääkkeitä ja kertoivat että orion on seksikauppa saksassa :)
     
  6. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    liikennevaloissa eilen olin galaxiella, viereen tuli paku, ikkuna aukes,
    "myyksä tuon" , pudistelin päätäni vaan. Sitte vierestä kuulus
    "kyllä määkin ennemmin tuolla ajaisin kun uudella mersulla !"
    eikä edes puhuttu bensan kulutuksesta yhtään mitään :lol:
     
  7. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    Joo, lähes aina (chevyn omistajana) kun joku tulee vihjaileen mulle jotain noista Korean-Chevroleteista, sanon niille että tehdäänhän Fordejakin euroopassa, eikä niillä ole kuitenkaan MITÄÄN TEKEMISTÄ OIKEIDEN FORDIEN KANSSA!!! s**tana p*rkele (ja sama koskee etelä-amerikkaa :rotfl: )
     
  8. pällinkutka

    pällinkutka 1st gear

    kaveri mulle aina minun -65 dartista naljailee "ai se amerikan mosse" ja itellään on löytyy tallista fury..
     
  9. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Pontiacista sano kaverin emäntä: Miks sä ajat tälläsellä kun vie niin paljo bensaa?, vastaus: mä vaan ajan.. en jaksanu alkaa väittelemään enempää.
    Myöhemmin kylläkin mainihin että neljälläkymmenel ekel ollaan jo pari viikoo ajeltu toosi pitkää(kröhöm) työmatkaa..
     
  10. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    kuitilla oleva :pinup: ihasteli paria vastaantullutta 50 luvun ford pickupia savoon mennessä viikonloppuna
     
  11. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Taannoinen keskustelu ei autoja harrastavan tuttavan kanssa:
    - mikäs letukka tää on ?
    - ei kun tää on Oldsi
    - ai mikä ?
    - Oldsmobile
    - eiks se sit olekaan letukka ?
    - ei oo, Chevyt on letukoita
    - ai, mä oon aina luullu, että letukka on semmonen yleisnimi kaikille amerikanraudoille
     
  12. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    niinku kuorma auto on rekka aika monen puhekielessä :odroll:

    aika paljon muutenki puhekielessä on tapana käyttää tutuinta sanaa yleisnimityksenä laajemmalti.
     
  13. telsis

    telsis Gearhead

    ...ja kaikki maasturit on Jeeppejä.
     
  14. VSOP

    VSOP Gearhead

    Niinpä.. Mulla itsellä on Jeep ja kun yksi asiakas alkoi mulle selittämään omasta Jeepistään.. selitti kysyttäessä, että se on Kian Jeeppi.. en voinut olla hiljaa /oikaisematta/ ojentamatta :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  15. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ymmärrän ihan helvetin hyvin, joku toijjota munat ei soijjota olis mukmas jeeppi, huh huh :mad:
     
  16. ata

    ata Gearhead

    Minulla ei ole eikä tule olemaankaan Toyotaa, mutta nuo sun tojotajutut alkaa olla jo vähän väsyneitä, etenkin kun tässä puhuttiin Kiasta ja Jeepistä eikä Toyotasta ollenkaan... vaikka onhan se Toyotakin maastureita tehnyt kuten vaikka ihan suht. legendaariset Land Cruiserit. (joita jokut toki väärin kutsuvat Lantikoiksi, vaikka Lantikka on kyllä Land Rover eikä Toyota Land Cruiser...)
     
  17. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kyllä vaan olen kuullut lantakruisreita kutsuttavan jeepeiksi !
     
  18. Jza

    Jza Double Gearhead

    No eiks ihan vastaavasti kaikki idän ihmeet oo tojotia, kun kaikki amerikkalaisetkin on kerran letukoita :rotfl:
     
  19. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Ja useammin, etenkin mediassa, puhutaan rekasta, kun kyseessä on täys´perävaunullinen yhd.
     
  20. 660

    660 1st gear

    eikö ne sit oo :eek: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!