Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Viime viikonlopulta:
    -"Onko tällästä kallista pitää?"
    -"Täähän on yhtä jännittävää ku korkeasaaressa!"
    -"Miks meillä ei voi olla tällästä?"
    -"Ai saaks täällä edessä istuu kolme!? -Vähä siistii!"
    -"Mikä tuo on?-Ai se on sisävalo!"

    Sitte joku jalankulkija anto täyden olvi-purkin. Mikä kommentti lie sit se :rotfl:
     
  2. spinout

    spinout Gearhead

    On käynyt niin kuin on ennenkin selostettu, kun kurvaan jonnekin parkkiin, niin lähellä oleva perheen pieni viaton ja syytön jälkikasvu huutaa "Isä, kato mikä auto!".."kato hieno auto!", niin tälle uudehkolla järkiautolla saapuneelle uraputki-ihmisen näköiselle perheenpäälle tulee yhtäkkiä kiire pää kolmantena jalkana kauppaan tai jonnekin niin, että poika lentää melkein ilmassa mukana..

    Tulee vähän siitä mieleen niikuin poika olis nähnyt yläosattoman naisen rannalla ja huutanut "Isä, kato mitkä tissit! Kato hienot tissit!" :lol:
     
  3. gintonicice

    gintonicice 3rd gear

    Ja kumpaankiin kommenttiin isi miettisi "Miksei meillä ole kotona tuollaista?"
     
  4. jupe---

    jupe--- 1st gear

    Muutama vuosi sitten ollessani Cadillacilla kaupan parkkipaikalla, lähti pikkupoika innokkaana tulemaan autoa kohti huutaen "isi, kato mikä auto!". No siihenhän se äijä tokas vihaisella äänellä: "ÄLÄ MENE SINNE" ja hyvä ettei tukasta kiskonu poikaa kauppaan.. En huomannu millä ne tuli sinne. Varmaan skootterilla.
     
  5. kristo33

    kristo33 1st gear

    stepside lavasta monta kerta kuullut että saak sellaise itse tehtyn lavan leimalle
     
  6. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Eilen Kotkan Miitissä yks hemmo alko juttusille. Enklanniks judattiin. En olis ikuna ulkonäöstä, korostuksesta tms. arvannu et se oli venäläinen. Kuvaili autoja ja ihmetteli miten ollaan satu näin monta hienoa "vanhaa" jenkkiä yhtaikaa liikkeelle. Kerroin sille et tää on ihan normaalia kesätoimintaa. Meinas tippua polvillee ku sanoin et viime la oli Pieksämäellä karvan alle tuhat ajoneuvoa liikkeellä. Sloboilla ei kuulema näitä ole juuri ollenkaan. Vaan keräilijöillä eikä niillä ajeta. En viittiny vinoilla että onhan niillä paljon näitä Suomesta "tuotettuja".

    Kyllä mulle heti (maailman epäluuloisimpana tyyppinä) tuli mieleen että mitäs venäjänpoika täällä autoja kuvailee ja mitä tarkotusta varten.

    Sen mielestä yks hienommista oli takanurkassa makaava valkoinen T-Bird :oops: Pakko sille oli sit sanoo et se on mun :lol:
     
  7. Tänään meni niin päin, että parin pienen lapsen äiti sanoi lapsillee: " Kattokaa mikä auto! " jonka jälkee kummassakin kädessä roikkuneet lapset oli: :eek:
    Ja eilen tuota noin.. poliisisetä kyseli autosta kauhiasti, kunhan oli antanu "pienet" nuhtelut renkaan vinkuttamisesta :oops:
     
  8. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Tänään otin autosta logia tyhjäkäynnillä tossa parkkipaikalla, kun on hieman tyhjäkäynnin kanssa ongelmia ja välillä tietysti availin vähän läppiä, niin tuli setä sanomaan, että et viittis enää kaasutella, kun lapsia pelottaa noi rähähdykset.

    Ensin tuli mieleen vastata, että missä helevatan pullossa ne pennut on kasvaneet, kun ei auton ääniä kestä, mutta tyydyin toteamaan vaan, että selevä, ei sitten kaasutella. Ja päätin vaihtaa huomenna vähän osia, jos ton rytökasan sais taas vähitellen toimimaan.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead


    Täyttä perseilyä tommonen. Tossa matalan kerrostalon pihassa kävi kolme! dieselpeliä samaan aikaan ja sumpussa vielä (mustalaiset). Ei tuo mittään vaikka matalaa korinaa ja pakokaasuntuoksua varmaan tuli mutta auto armias kun impalaa siirsin parkkipaikalta tallin eteen niin jo tulee mekkalaa ja käryä....
     
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    No eihän siinä muuta kuin toteaa että taidan myydä kämpän must.. mann... totanoin romaaneille jos ei normaaleja elämisen ääniä siedetä.
     
  11. Beauville

    Beauville 1st gear

    Usko pois et ne lapset oli tekosyy. Sitä äijää vaan vitutti ku omaan hybriittiin ei vielä saa tilattua samanlaista tekoääntä :lol:
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

    tselle tuli aikoinaan yksi pelle jotain tilittämään, kun käytin autoa tyhjänkäynnillä pihalla. Hän käveli ohi ja huomasi auton käyväm. tämä pelle asui toisella puolella taloa, eikä varmasti ollut kuullut mitään.. toinen asukas, joka asui autoa vastapäätä, sanoi ettei kuullut auton käyvän ollenkaan. havahtui siihen, kun tämä pelle huusi mulle...
     
  13. rane58

    rane58 Double Gearhead

    ^^-Kateus, se on Suomalaisten ehtymätön luonnonvara! :poff:
     
  14. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Kävin tuossa täyttämässa tankkia huoltamolla. No, tietysti toyotan omistaja tulee ja tokaisee, ihan ystävällisyydellä, "Taitaa viedä paljon bensaa tuo?"
    -No vastaan. ettei yhtään bensaa, parhaimillaan 7 litraa satasella, ja dieseliä. Kaveri, että eihän se ole mitään, ja lähti ihmetellen paikalta!
    Semmosta.
     
  15. Pedro81

    Pedro81 1st gear

    Kävin ampumaradalla poikkeemassa pitkästä aikaa ja vanhemmat metsämiehet siellä innostu kyselemään et mikäs mahtaa olla tollasen auton kulutus? (suburban 6,5td) Sit ku totesin et siinä se jotain 13-14 mulla on ollu ja vaimo pääs jopa alle 13 ni kumpainenki vanhempi herrasmies oli et :eek: . Olivat kans sitä mieltä et ei juuri mitään ku miettii et 2,4 litranen joku nissan navara tai jotain imasee sen 11 kuulemma. Ja ihmetystä lisäs vielä se ku sanoin ettei oo käyttömaksua ja diisseliveroki vaa 140 paikallista valuuttaa.. :lol: Mene ja tiedä josko nissanit ja hiluxit vaihtuu ukoilla ameriikan valmisteisiin..

    P.S Ja suuret ihmetykset tuli myös siitä ku penkkejä on kolme riviä noin pienellä verolla.. :rotfl:
     
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Sunnuntaina kurvattiin torille jäätelölle Olssilla. Siihen hiippaili Muutakin Kuin Pelkää Kansalaisluottamusta Uransa Aikana Nauttinut Mieshenkilö. Seuraava keskustelu käytiin:

    MKPKUANM: Millon?
    Minä (mietittyäni 0,2 s ajan kysymyksen perimmäistä tarkoitusta - taisin arvata oikein): 49
    MKPKUANM: Poikien (puistoparlamentti) kanssa tuossa mietittiin, että mikähän se... Aattelein etten tule ollenkaan.
    Minä: No mutta tulit kumminkin?
    MKPKUANM: Joo, kävin tässä ryöstään pankin (esittelee kangassäkkiä jossa lukee KOP ja 1600). Mullakin on tuota antiikkia.
    Minä: Seeelvä....? (mitä hän tuskin oli)
    MKPKUANM: Asia selevä, 69.
    Minä: 49
    MKPKUANM: Niinjoo 49

    Aina saa käydä nämä samat keskustelut :rotfl:
     
  17. jupe---

    jupe--- 1st gear

    No eihän ne ny vaihdu... Ne vaihtaa hiluxinsa Suzuki Altoihin.
     
  18. Miuge

    Miuge 1st gear

    tänään tuli työnjohtaja lätisemään,kun oli huomannut mun letukan parkkisella.Keskustelu eteni jotakuinki näin

    TJ:Sinnunko lintta tuolla pihalla on?
    MÄ:Joo,kuinka niin?
    TJ:Eikun kattelin tuota autorivistöä,niin pisti silmään.Tuollasella,kun ajaa,niin saa olla tankkiauto perässä
    Mä:Niin mitä sitte,rahastahan se vaan on kiinni.
    Samalla hieroin sormia yhteen sen nenän eessä.
    Menipä saatana kommunistin naama vaikean näköseksi.Käänty kantapäillään ympäri ja lähti hipsimään vähin äänin.En minäkään mikään rahamies ole mutta vituttaa tuollaset pellet,jotka ite ajaa jollain saatanan velka KIAlla ruvetaan sitte pätemään.
     
  19. tammercity

    tammercity Gearhead

    Olihan tossa yks päivä taas vaimon kanssa keskustelut.

    Nähtiin taas toinen jenkki liikenteessä missä kuski näytti "hyvin syöneeltä" eli oli turvonnut penkin ja ratin väliin ihan kiitettävästi.

    Vaimo sitten jostain kumman syystä vilkaisi minuakin kun tota vatsaa on kertynyt ihan tarpeeksi ja tuumas vaan, että onko nää kaikki jenkeillä ajelevat äijät lihavia ? :lol:

    No yritin sitten vaimolle selittää, että kyllähän mää nyt tämän vatsani pikkuautonkin penkin ja ratin väliin saan taivuteltua, mutta mihkä helvettiin mää pistän tän hevosen kokosen munani :rotfl:

    Jostain kumman syystä tuli avarista takaraivoon ja rakas vaimo pyöritteli silmiään ja päätään :oops: :oops: :odroll:
     
  20. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    "joko Ural on kunnos?" tokaisi työkaveri kun katseli mun dodge ramia.. :oops: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!