Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. madsin

    madsin 3rd gear

    Pari iltaa sit meni tontin ohi 4-5 n. 8-10 v. poikaa fillareilla. Kuulin kun eka huutaa: "Kattokaa! Hieno auto!"
    Seuraava: "Niitä on kolme!"
    Ja viimesenä tuleva: "Taitaa olla äijällä mania!"

    Ja pihassa siis lintta Monaco, ikuisuusprojekti Buicki ja emännän farkku Yorkkeri...

    Toi kyllä hymyn huulille, varsinkin näillä vartijan palkoilla :lol:
     
  2. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Jos tarkoittikin että on joku mania (siis eiks psyykkistä mielenhäiriötäkin sanota maniaksi?) kun kerää tollasia... :odroll:

    Ainakin itselläni siitä syystä noita raatoja on pihassa enemmän kuin Vaimon mielestä olisi riittävästitarpeeksi... :rotfl:
     
  3. JnZm

    JnZm Gearhead

    Keski-ikäinen mies kehaisi "Komea kärry, matala vain tällaiselle vanhalle huonoselkäiselle, mahtaa olla kiva ajella". Piti vain kiittää kehuista, mulle tuli hyvä mieli 8)
     
  4. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Kävin tänään yhtä kämppää tyhjentämässä Vanilla...
    Kaveri kurkkasi sisään kun avasin sivuoven...
    -Helvetin paljon tämmösessä on tota tilaa, totesi.

    No tietysti se äkkiseltään voi siltä näyttää kun on tottunut katsomaan tojota-pickupin lavaa...
    Mutta olinhan sieltä ottanut noi kaksi penkkiriviäkin pois että mahtuu helpommin pistämään sivuovesta sisään sohvaa ja sänkyä yms. pientä :)
     
  5. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    tää kommentti on ameriikan auto harrastajasta, eli allekirjoittaneesta
    (mulla oli päällä hawaii paita route66)

    viime viikolla londoossa hotellissa:

    tiskillä sanoi hotellin vastaanottaja (intialaiset sukujuuret):

    "you have cool shirt"

    -Oh, yes, I know

    "it is quite large" (3xl)

    -Oh, it must Be

    " are you from sweden? "


    :rotfl:
     
  6. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    äsken elli edselillä ajelin täällä salon "Pääkadulla" ,
    tausta peileistä näin , että iso 750-sarjalainen bemari, viron kilvillä lähestyy, ja takapenkiltä joku vilkuttelee... Tuli bemari mun viereen, en katsonut bemaria päin tässä vaiheessa. Kuului möreällä äänellä, Tuota, paljonko tämä vie satasella?" .. Käännyin katsomaan bemaria, huomasin että autossa oli 4 kpl 20-30v vuotiata siististi pukeutunutta romaani mies henkilöitä . Siinä sitten mietin, että mitä vastaan, ettei henki lähde, sanoin että "en tiedä, ihan sama paljon vie " .. Hetken hiljaisuus, bemarin kuski sanoi: " Ihan samaa mieltä minä olen", ja näytti peukkua, ja kaasutti bemarilla tiehensä.
     
  7. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    kaveri meinas saada Salossa just viikko-kaks sitten turpaansa näiltä "siististi pukeutunelilta", vain siksi että oli kävellyt kaksi kertaa heidän ohi..toinen kerta oli liikaa :poff: No siitä selvittiin.


    Yks kysy tuos multa "mihin tarviit tommosta autoa?" sanoin että tarviiko sitä sitten jotain tarvita ettei vois vaan olla?

    Köyhä kateellinen ajaa ruosteiselle transitilla.
     
  8. ata

    ata Gearhead

    Tänään Forssan Pick-Nickissä satuin kuulemaan ohi ajaessa kun pikkupoika innostuneena osoittaa autoa ja huutaa että "ihan samanlainen pontiac kuin mulla videopelissä! Ihan samanlainen!!!" :)

    Ja tosiaan, kyllähän tuo auto on ainakin lähes kymmeneen videopeliin ikuistettu... itselläkin taitaa olla ainakin neljä tai viisi pleikkarin peliä joista auto löytyy. Ja tosiaan ihan samalaisena... :)
     
  9. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Lauvantaina hääparia odotellessa varttuneemmalta täti-ihmiseltä kuultua:
    "Onko se Pobeda?"

    Lämpimänä hetken seistyään Olssi vaatii n. 5 s starttauksen ja 6 V pyörittää aika laiskasti, joten varsinaisessa kyydityksessä usein kuullut kommentit ovat "Noni" ja "Voiei", jälkimmäinen yleensä morsiammen suusta.
     
  10. MJMM

    MJMM 3rd gear

    Tänään 67' avo Electralla liikenteessä ja kadunkulmassa kuultua, isänsä kanssa pyöräilevän n.10wee pojan suusta: Tommone meil.. (lopusta ei saanu selvää). Isällä ei juuri pää kääntyny, tais keskittyä fillaroimiseen, että pääsis nopeesti kotiin ihailemaan gorillaansa. :)
     
  11. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    tulin kaupasta, niin joku jätkä nojaili mun auton karjapuskuriin ja toinen oli just ottamassa kuvaa. Kävelin kohti niin kuulin että puhuivat jotain outoa kieltä, sanoin englanniksi että ei ole myynnissä. sitten jätkä hieman nolona lähti pois ja sanoi "thanks"... :rotfl:
     
  12. T.I

    T.I 1st gear

    "Minä jo luulin että täällä on ukkosta" tokaisi naapurin ukko kun peruuttelin tuossa viikolla tuota Satelliittia ulos tallista ja vähän poljeskelin.... :D
     
  13. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

     
  14. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Ropasin kaasaria tossa kadun varressa ja ihmisiä kulki jalkakäytävällä ohitse.
    Eikös joku äijä pysähtynyt katselemaan mun touhuja;
    Ä: Räjähtääks se...?
    J: Joo. Räjähtää.
    Ä: Pitääpä poistua paikalta
    J: Teeppä niin. :odroll:
     
  15. ttakatal

    ttakatal 1st gear

    Tossa jokin aika sitten oli yks juuri intistä päässy kaveri meillä iltaa istumassa.
    Huomas sitten tallissa mun pikkarin, sano että "ai sulla on joku jenkki?" joo, sanoin. No sitähän piti sitten mennä kattomaan.
    Kaverin eka kysymys oli että missä se moottori on? (konepelti oli irti). Katoin jannua aika pitkään että vitsaileeko se, sitten totesin että siellähän se on missä kuuluukin ja näytin sormella.
    Kysy sitten että "Mikä moottori?" Vastasin että Chevyn pikkulohko. "Ai kaks litranen vai?" :poff:
     
  16. kuutio

    kuutio Gearhead

    ja tietysti sä vastasit että joo just sellane kakslitrane.. :poff:
     
  17. FastEkiBeast

    FastEkiBeast 3rd gear

    Vaikkei ole vasta kun maanantai niin tää on viikon paras vuoropuhelu!! :rotfl:
     
  18. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Viime lauantaina 13.8.2011 oli Lahden Cruising, jonka ajoreitti kulki mm. Pikku-Vesijärveä sivuten kohti Jalkarannan puoleista Vesijärven satamaa.

    Pikku-Vesijärven kohdalla jenkkiautojemme letka kirjaimellisesti yllätti Lahden linja-autoaseman parkkipaikka-alueen alaosaan kokoontuneet bemari-isännät. Cruising -ajoneuvorivistöämme seurattiin sanattoman näköisenä ja ringissä sylkeminenkin oli keskeytynyt.

    Tapahtuneesta tuli - jostakin syystä - mieleeni vanha sanonta, että "Autot tulee Amerikasta".
     
  19. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    yks parhaimmista :rotfl: :poff:

    Harmi etten kuullut tänään vuoropuhelua...ja huulilta olen hiema huono lukemaan.
    Lipusin RAM:lla liikennevaloissa jonkun toyota-citymaasturin (rav 4) taakse. katselin että kuski (mies) alkaa selittää jotain apukuskille (muija) selittää ja selittää, jotenkin olen luulossa että nainen kysyy "hä?", pian se äijä näyttää sormella taaksepäin, muija katsoo taakse mun autoa ja sit se nainen näyttää tolta -> :eek:


    :poff: On muutenkin yleisesti citymaasturimiehille jotenkin punainen vaate tuollainen korotettu jenkki-avolava. aina pitää päästä ohi tms. Noo, hondamies ei ole mun sankarini. :lol:
     
  20. Puutera

    Puutera 3rd gear

    Kato: kateus vie kalatkin vedestä. Loistava juttu, että ei käynyt kuinkaan renkaille!
     

Kerro tästä muillekin!