Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    ^mielummi sillä ku kokoajan keittävällä corollalla
     
  2. Helkkari

    Helkkari 1st gear

    No sehän on selvä! :D
     
  3. Ville.

    Ville. 2nd gear

    Mä kyllä hankkiuduin corollasta just sen takia eroon kun ei se koskaan suostunu edes hajoamaan. Pirun tylsä siis kaikin puolin.
     
  4. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    ukon -83 oli tiettyyn asti luotettava peli eli siihen ku mulla oli liukkaan ajo. kyl sil takasi kotia just ja just pääs.
     
  5. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Ei.
     
  6. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    mulla oli vähän toisinpäin kun äitee ja isäpaappa näki mun Satelliten. Faija meni heti etsimään vikoja, maalipintaa (joka on kamala) tiiraili ja sanoi "siinähän sitä hommaa on sitten kun alkaa hiomaan ja maalaamaan."

    Äitee siihen että "miksi se maalata pitäis? tuohan kuuluu tyyliin!"

    Onkohan mun mutsi ollut nuoruudessaan raggari kun ymmärsi heti asian laidan :rotfl: :rotfl:
     
  7. isoatlas

    isoatlas Gearhead

    Tänään vein Torinon jälkitarkastukseen konttorille, (yläpallosta jäi kiinni) niin heti kun pääsin autosta ulos niin vanha ukko n. 70v huutaa vähän matkan päästä mersunsa viereltä, että ei mene tuo kyllä läpi...tarkoittaen Torinoa...menihän se kun inssi vain kurkkasi pihalla että on uusi nivel laitettu...sen ukon mersu ei kuulemani perusteella kylläkään läpäissyt katsastusta :)
     
  8. gumppari

    gumppari 1st gear

    Alkukesästä kun katsastukseen pääsyä odotin parkkipaikalla, muutama arviolta 8-v junnua pyöräili ohi. Mun kohdalla kaikki alkavat huutaa yhteen ääneen "Vittu hieno auto, kato jumalauta mikä auto saatana vittu saatana. Vittu on upee perkele saatana!" Huudin perään notta kiitos ja peskää suunne saippualla. Ehkä olisin nätimminkin sanonut, mutta muutenkin vitutti kun ei mennyt läpi aluksi katastuksesta ja piti jonottaa korjauksien jälkeen lähes parisen tuntia
     
  9. bathory

    bathory Gearhead

    no olipas töykeästi sanottu :) . tosi vastenmielisen kuulosta pikkulasten kiroilu.
     
  10. Skoll

    Skoll 2nd gear

    Tulevia Pasi Viherahoja, tosin Pasi kiroilee ehkä vähän enemmän.
     
  11. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Aamupäivällä ajelin kympin aikoihin vanhaa Turuntietä kohti Stadia 442:lla katto alhaalla, kun Lippajärven kohdilla tuli vastaan jakeluauto, jonka kuski korostetusti näytti peukkua.
    Koska peukalon suunta oli ylöspäin, niin kaiketi tuo oli tulkittavissa positiiviseksi kommentiksi :D
     
  12. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Peukkua näytti Nunnauuni -paitainen kaveri, jonka kanssa jutustelin marketin parkkipaikalla. Ja toivotteli autoilun iloa :D
     
  13. Beauville

    Beauville 1st gear

    Ajoin tänään Rovaniemi -> Ivalo. Kymmenkunta pystypeukkua "hangonkeksi" hymyllä. Ei ihan kaikkia näy pipo kiristävän.
     
  14. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    eräs pikaruokaketju, ööh niillä on "ruokapassi", saa leiman kun
    ostaa aterian, joka viides ateria ilmatteksi, sain kaks leimaa,
    toinen ateriasta, toinen autosta :O)
     
  15. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Meilläkin raikaa rokki 40 vuotta vanhoista stereoista. Joku oli ne heittänyt roskikseen 20 vuotta sitten, ja vielä toimivat. Varusteisiin kuuluu levynvaihtajakin. Jokunen vuosi sitten ostin uuden Philips CD-radion kosketusnäytöllä, ja se alkoi oikutella parin vuoden jälkeen.

    Olen huomannut, että 80-luvun eurooppalaisautoa ei kukaan tavis vielä pidä harrasteautona tai ainakaan kommentoi sitä mitenkään. Luulevat kai että se on loppuunajettu käyttöauto joka kuuluisi kaatikselle. No sille se vielä toistaiseksi näyttääkin kun projekti on alussa.
     
  16. capri30S

    capri30S 1st gear

    Pesin camaroo pihassa, niin naapurin rouva tokas ohi pyöräilleessään jotain tämän suuntaista "..ja autot ne vaan komistuu"
    Niillä on itsellä joku uuden karhee avensis ja joku nissani.
     
  17. Weijari

    Weijari Gearhead

    Tossa kävin paikallisessa nakkiputkassa nuorimmaisen kanssa ja aikamoinen lauma kundeja siinäkin luudaili auton ympärillä positiivisessa hengessä. Kysymykset oli niitä vakkareita, tosin joku ehdotteli remmiahdinta jne :)
     
  18. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Kadunkulmasta kääntyessä joku tuli avoimesta ikkunasta melkein sisälle asti sanomaan "höräytä vähän silleen alakierroksilla" :D
     
  19. sectoid

    sectoid Gearhead

    Eräs kaverini myi Camaronsa pois. Luultavasti sama auto.
     
  20. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Viikonloppuna Kangasalla kaksi vanhempaa naishenkilöä katseli ohi lipuvaa autoletkaa.

    Toinen tiesi: -Noi vie ihan kauheesti bensaa!
    Toinen lohdutti, että: -Katos, niillä ajetaan vissiin kerran - kaks kesässä ja jätetään sitten joku koko perheen etelänloma tekemättä...
     

Kerro tästä muillekin!