Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Eiköhän noi lähipiirissä tunne lähinnä sääliä mun 60-lukuisen liki aina ajossa olevan autoni takia. Ei siitä enää kommentoida muuta kuin että "vieläkssullaonse". Jossakin kaffepöydässä selostin välineen valinnan filosofian niin, että kun mä ajan autolla, jonka arvo on Stenan romutussetelin verran enintään ja joka vie noin 4x polttoainetta vs nykyautojen kerma, niin ei tarvitse kenenkään kahdehtia mua mistään.
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead


    Porukoitten v8 mesellä oltiin tankilla niin joku hienorouva tulee siihen inisemään, et pitäis sammuttaa tankkauksen ajaksi, noh kaveri nappasi sammuksiin ja samassa heräsi webasto suihkukoneen innolla ja kaunista kipinä suihkua sylki auton alle :rotfl:

    En ole koskaan kenenkään akan suorivan autoonsa niin nopeasti :D
     
  3. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Miksi niitä autoja ei sitten voi sammuttaa?

    Onhan se kuitenkin sen "närkästyneen" huoltsikanpitäjän tehtävä huomauttaa jos huoltsikan sääntöjä rikotaan.
     
  4. pas2

    pas2 Gearhead

    Hehe, mä oon ainakin jollekin "väärin päin" traileriyhdistelmälle todennu jotain vastaavaa.
     
  5. Muurahainen

    Muurahainen Gearhead

    Huonot kiinalaiset startit, ei pyörähdä kuumana käyntiin enään :rotfl:
     
  6. Putte

    Putte 1st gear

    No hanki sitten kunnon startti. Mulla ei tommoisia ongelmia ole ollut minkään vehkeen kanssa.
     
  7. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mulla ainakin on Galaxiessa sellanen ominaisuus että kuumana jos sammutat niin heti uudelleen käynnistäessä kyllä lähtee, mutta koitappa viiden tai kymmenen minuutin päästä niin ei edes lupaa. Mutta puolen tunnin päästä lähtee sitten taas laakista... Joku tarjosi selitykseksi bensan höyrystymistä.
     
  8. Muurahainen

    Muurahainen Gearhead

    Äh, tuo oli tarkoitettu leukailuksi tuohon miksi ei voi sammuttaa.
    Kyllä nuo omat kikkareet lähtee.
     
  9. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Kyllähän Oldsi on sammutettava tankkaamisen ajaksi, enhän saa tankkia koskaan täyteen jos se hörpöttää tyhjäkäyntiä.... :poff:
     
  10. Ville.

    Ville. 2nd gear

    OT: mutta tää kommentti kuuluisi myös toisella foorumilla käytävään auto&kuski-stereotypiat keskusteluun :D
     
  11. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    voi ristus.. tyttäreni pääsi ripiltä tänään. Vaimon setä alkoi kysymaan vaimon siskon mieltä Edselistä, ei huomannu että minä kuulin, Niin oliko toi edsel foordin merkki, kysys vaimon siskon mieheltä, siihen vähän niinkuin keskettin, ja huoneen toiselta puolelta , juu oli se, tehtiin vain 3 vuotta. Noh, siihen vaimon siskon mies jatkaa: oltiin lapissa talvilomalla korolla vei vaan 7.5 l / 100 km täydellä kuormalla- ei sentään tivaamista paljonko edsel vie. LOL . Sama tyyppi yhdessä illan istujaisssa , ja sen jälkeen mentiin taksille. .sanos yht äkkiä juovuksissa: on toijota on ihan hyvä auto :O)
     
  12. JS78

    JS78 3rd gear

    Kaveri taitaa salaa haaveilla jenkistä.
     
  13. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Eikös 7,5l/100km ole aika kova kulutus matka-ajossa corollalle? Pitäis mennä litran- kaks pienemmällä... Siihen enää pari litraa päälle ja vois ajella vaikka ysäricaddyllä.
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Kait se täydellä kuormalla ton vie. Siinä kun yksikin matkustaja lisää tai pari kapsäkkiä konttiin vaikuttaa heti kulutukseen.
     
  15. Hai

    Hai Double Gearhead

    No, mutta se oli täydessä kuormassa ja talvilomareissulla. = suksi boksi katolla ja kusipäistä ohittelua 4-tiellä.
     
  16. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    noh juu ei.. ko tyypin polttareiden aikaan mulla oli 1999 sts cadillac, sanosin että mennääs cadilakilla, ehei ei suostunu, ahtaassa tojotassa mentiin.. Samoin häissä ei kelvannu mun 64 avo galaxie , vaan uus toijjota vuokralle.. lisäks olisitte näkeneet sen ilmeen kun sanoin että museorekisterissä ei tarvii maksaa päivittäistä haittaveroa, jotain sanoikin että tosi epäreilua :O)
    Se oikeesti INHOAAA vähintään vänhoja jenkkejä, tod näk myös vanhoja muitakin jotaka saastuttaa ihan fitusti .. ja viä bensaa..
     
  17. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Viha-rakkaussuhde... :poff: -Diagnosoin. :wink:
     
  18. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Sillä on vain tosi paha toyotismi, älä siis ota lausuntoja kovin tosissaan. Tuota on liikkeellä nykyään varsinkin keski-ikäisissä Avensis/Corolla Verso miehissä. Tojota on maailman paras auto, ja takaisinkutsu kampanjat vain valmistajan vastuuta, sähkölasit edessä luksusta. Tauti lienee jotain kiihkouskovaisuuden ja skitsofrenian väliltä.
     
  19. Jakkehh

    Jakkehh 2nd gear

  20. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    juu, melko hupaisaa tojotisimia. Näkisitte sen corolla farmariparan sisältä, sitä ei edes viitsi ikninä siivota sisältä, aivan järkyttävässä kunnossa. Lisäksi korillakaan ei ole mitään väliä, aivan täynnä kolhuja ja pikku naarmuja. Onkohan se normaali tojotisimia että autosta ei välitetä mitään, tankataan vaan ja lopulta myydään tojo parka yöntimpoille jou jou tyypeille afrikkaan :eek:)
     

Kerro tästä muillekin!