Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

    :rotfl: :rotfl:
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

    Itse olin Coronetillä liikkellä ja tulin suojatien läheisyyten. Eräs nainen hyppäsi hyvissä ajoin tielle en suoja tietin alkua ja ylitti tien nenään pidellen. Toivottavasi hänen päivä meni pilalle.
    hetkeä myöhemmin toisella suojatiellä äiti ja pikkupoika ylitti tietä. poikaa piti vetää kädestä pois tieltä, kun löi "jarrut" päälle ja osoitteli Coronettiä :)
     
  3. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    ehotin et oltas torstaina mikkeliin menty kattelee autoja. poika tokas " taasko niit jenkkejä".
     
  4. xarper

    xarper Gearhead

    oisha tääl mäessäki huomenna kokoontumista, vaihtelu virkistää?
    klo 18 torilla
     
  5. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    iltapulu taas tietää:

    "Paikalle saapui ensimmäisten joukossa Selänteen esikoispoika Eemil Selänne. Hän ajoi paikalle klassikkoautolla: Yhdysvalloissa käsityönä tehdyllä Chevrolet Bel Airilla, joka on vuosimallia '57."
     
  6. sbf

    sbf Gearhead

    Voisin hyvinkin olla samaa mieltä että selänteen skloddin persoonallinen harrasteautovalinta on hyvinkin pitkälle hinkattu pipin pimpsan vaatimalla hellyydellä vimpan päälle kondikseen lätäkön tuolla puolen.Käsityönä.
     
  7. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Miten määritellään käsityö? 50-luvulla kuitenkin ropotteja tainnut vähemmän olla autoja rakentamassa.
     
  8. leivonharri

    leivonharri Gearhead

    Näkemyseroja, siihen olisi varmaan pitänyt kirjottaa, jotta ameriikassa kalliilla entisöity, niin ei jäisi kuvaa, että chevy, miljoonittain tehty massaräätälöity kulutustuote, olisi jotenkin pullantuoksuinen.
     
  9. Mutku

    Mutku Gearhead

    Näkemyseroja, aivan.

    Normaalille ihmiselle (ei autoharrastaja) tuo lehden luonnehdinta ("Paikalle saapui ensimmäisten joukossa Selänteen esikoispoika Eemil Selänne. Hän ajoi paikalle klassikkoautolla: Yhdysvalloissa käsityönä tehdyllä Chevrolet Bel Airilla, joka on vuosimallia '57.") oli aivan nappiin. Aivan kuten normi-ihmiselle 2-ovinen Renault Clio on urheiluauto, jos se vaan on punainen.

    Harrastaja ja enemmän autoista tietävä voi ymmärrettävästi tarttua sanaan käsityö. Käsityönä tuota autoa ei oikeastaan ole alunperin tehty, mutta varmastikin se on käsityönä hiplattu kauttaaltaan moitteettomaan kuntoon ja tavallaan tehtykin siis käsityönä uuden veroiseksi, tai jopa paremmaksi.

    Ehkä tuo lehden teksti olisi mennyt täälläkin läpi, jos sanan "tehdyllä" paikalla olisi ollut vaikka "entisöidyllä" tai "kunnostetulla"?

    Sanahelinä ja saivartelu sikseen. Hieno homma jokatapauksessa.

    Ja onnenpoika ratin takana. "In more ways than one". Heh.
     
  10. esmi

    esmi Gearhead

    Eilen Lahden Rautatieasemalla n.10v poika äidilleen!,kato äiti makee auto!,äiti siihen että rottelo se on! noin olin kuulevinani! poika kyllä katseli Delta 88:a pitkan matkan mitä näin kun se etiäppäin käveli!,samassa parkissa toinen tosi pieni "maahan muuttaja" lapsi nyki äitinsä hihaa ja osoitti vaan sormella Oldsia ja piti tutti suussa meteliä! Nuorisossa tulevia jennkki harrastajia?
     
  11. Chevette

    Chevette 3rd gear

    Eilen kävin naapurin kanssa juoruamassa kun olin tallille lähdössä C3 veten kanssa(auto tummanvihreä ja konepeitto nyt valk korotettu l88)oli naapurin rouvan poika pienen tyttärensä(n1,5v)pihalla kanssa,vette kävi tyhjäkäyntiä ja tyttö kierteli ympäri autoa ja sanoi sitten turbo ja näytti autoa?? Kyllä kaikilla hymy naaamalla ja ihmeteltiin mistä oli moinen sana jäänyt tytön mieleen
     
  12. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    väärä topicci perhana :D
     
  13. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    "onneks ei oo pitkä matka kun ny jo pelottaa" "kauheet äänet, meidän anjovis on tän rinnalla hiljanen", mun mutsi matkalla uimarannalle matkaa noin 3km.
     
  14. Tunaman

    Tunaman 3rd gear

    Kommentteja nämäkin tavallaan tänään Linnacruisingissa Aulangon reitin loppupuolella missä pikkutytöillä oli numerolaput ykkösestä kymppiin ja niillä antoivat pointseja ohiajaville,lisäksi yksi lappu oli VAU!
     
  15. Mutku

    Mutku Gearhead

    MINÄ SAIN YKKÖSEN !!!
     
  16. DNF

    DNF 1st gear

    Entä paljonko antoivat autolle? :lol:
     
  17. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Taisi olla äitikin mukana arvosteluraadissa ... :D


    [​IMG]
     
  18. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    Epäilemättä tämänkin raadin peukalot osoittavat jonkinasteista hyväksyntää:

    [​IMG]
     
  19. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mulla hieman vääntöä edselini entisen omistajan kanssa, (Jason joka omasti Ellin 25 v califoorniassa) Hän näki linnacruising kuvia, ja näki että mä ajelen ilman boottia katto alhaalla :O)

    "A convertible in public with the top down and NO boot is like a fat lady with no clothes on - disgusting!"
     
  20. lohipaa

    lohipaa 1st gear

    Tänä aamuna pomo ja työkaveri piruili dartin laatikon (mittarivaijeri o rengas vuotaa hiukan) alla olevasta eväslaatikosta että on oikein eko auto kun öljyt otetaan talteen. Tästä hämmentyneenä totesin että tarvii perunamuusiin kastiketta kun ei köyhällä oo varaa
     

Kerro tästä muillekin!