Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Kaikista mielenvikasimmat vaan ei ole sattunut kohdalle.:D Yksi löytyy ainakin Raumalta, jos sellaisia etsii.:D
     
  2. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    En oo viherkuherkaheli, vaikka pyöräilenkin paljon. Viime kaudella meni kait puolen tusinaa rengasta.:odeek:
     
    mikkis83, Gary Grand ja isalmela tykkäävät tästä.
  3. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    "Hyvät äänet siinä sun lotjassa. Piti jäädä oikeen kuuntelemaan parkkipaikalle kun käytit sitä lämpöseksi."
    Työkaverin toteamus Capricesta.. Ajelee D4D-anjoviksella.
     
    mikaa7146, FuryIII '71, miguelo ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Nyt vähän nolottaa, mutta eilisiltana nauratti vaan ihan hitokseen..
    K-Porkkanan pihassa Caprice oli keula seinää päin parkissa ja siitä edestä köpötteli naisihminen pojan ~6v. kanssa..
    Olin siinä jo muutenkin lähtöä tekemässä, niin rojautin kasin käyntiin just kun ne oli auton edessä.. Täti rääkäs niinkuin ois hiiri juossu jaloissa ja poika pomppas varmaan puol metriä ilmaan..:oops::oops:

    En kuullu mitä ne suustaan päästi heti, mutta kyllä niitä jo siinä vaiheessa näkyi hymyilyttävän, kun olin auton peruutellu keskemmälle pihaa..:confused::confused:
     
    miguelo, Sounderi, TopoTA ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  5. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Rautakaupan myyjä kehui keulamerkkinä toimivaa kumiankkaa.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  6. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Tankkasin kuorkkia, jossa Mack moottori, viereiseltä mittarilta nuorehko mies ihmetteli tankin kokoa ja kysyi, kauanko ajaa tankillisella? Vastasin että, hiilijalanjäljen jättämisen jälkeen tankilla pitää käydä joka toinen päivä. Olis aika raskas työnnettävä jos, tankki menee tyhjäksi.
     
  7. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    sanatonta kommunikaatiota eiliseltä..

    isompi pikkupoika pysäytti pyöränsä kattoakseen.. vieressä ajellut pienempi pikkupoika apupyörillä olevalla polkupyörällään ajoi hitaasti päin pensasaitaa kun pää kääntyi mun autonromua kattomaan.

    viiksekäs harmaantunut ukko käveli puistossa koiransa kanssa.. kuuli kai auton.. kääntyi kattomaan.. ja levee hymy tuli äijän kasvoille.

    känninen nahkatakki äijä oli ylittämässä tietä.. mutta pysähti nytkähtäen jalkakäytävälle kun huomas mun tulevan.. (sillai kännisen sulavasti tehty äkkipysäys kävelyssä tiedätte kyllä) olin kuitenkin vielä aika kaukana siitä paikasta että olisi kyllä ehtinyt kävellä yli mutta odottikin että ajan ohi. ja heilautti peukkua kohdalla.

    ja luulen että vanhankauhtuneen sinisen anglia fordin kuski avasi sivuikkunan vain kuullakseen mun auton lähtevän pois kaupan pihasta.. ainakin veivasi ikkunan auki ja katsoi ulos siitä takaviistoon autoani kohti kun peruutin pois ruudusta.
     
    onoff road, ImpJay, miguelo ja 7 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tossa yks päivä, kun paikallisella vpk:lla oli nuorille päivä paloasemalla-tapahtuma, niin yks teini-ikänen poika lilalla irokeesilla varustettuna peukutti Belairille oikeen hartaasti. Ehkä nuoriso ei ole kuitenkaan vielä kokonaan menetetty...
     
    onoff road, miguelo, Sounderi ja 8 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Millainen Caprice? Vuosimalli?o_O
     
  10. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ruskea puukylkifarkku, -87.
     
    redneck1 tykkää tästä.
  11. ImpJay

    ImpJay 3rd gear

    Viime keskiviikona tarjosin kruisailulenkin parille kaverille ennen Riksuun suuntaamista.
    Olivat kuin Naantalin aurinkoja, kun näkivät Imperialin lukion pihalla.:D
    Kuulemma eessä on jalkatilaa ``pari metriä`` ja kaiken muun voi ymmärtää lukuun ottamatta C-pilareiden tyynyjä (jep, orggiskamaa).
    Noh, vaihdoin rytmiryhmää ennen Turpakäräjille lähtöä, mutta yhtäkkiä joku täysin ventovieras mamselli tarrasi apparin oveen ja kysyi, saisko kyydin Tiksiin johonkin konserttiin, koska on ``niin hieno auto`` alla.o_O
    Eipä oo ujon harrastajan auto ainakaan sen perusteella, että melko moni pää kääntyi, kun lossi lähti takaisin kohti Vantaata.:odeek:

    Perjantaina ajelin Ylästöntietä suuntana Heurekan parkkis, kun toinen viereisellä jalankulku/pyöräilytiellä olleista fillaripojuista huusi: ``Oijoijoi!``
    Kehäkessalla pyörähtäessä oli muuta alan porukkaa paikalla.
    ``Hei, Impperiaal!``
    ``Ihanat äänet.``
    ``Kyllähän ton luokan autossa v8 on.``
     
    mikaa7146, miguelo, Gary Grand ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  12. wilburi

    wilburi Gearhead

    Olin subua tankkaamassa kossin kans ni alko väkee tulla kattelee ku kerkesin kahvin hakee ja istuskelemaan sillä välin kun kossi tankkas

    Oli näkemisen arvosia ilmeitä ku 100l tankattu ja vielä menee :D
     
    ImpJay, grantorino, miguelo ja 1 muu tykkäävät tästä.
  13. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Ja 98:a tietysti? Vai Shell Poweria?
     
    wilburi tykkää tästä.
  14. wilburi

    wilburi Gearhead

    98 o riittävän hyvää
     
  15. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Voihan sitä siinä tankatessa jupista kuuluvaan ääneen, että "On se kun ei sitä Sellin Poweria täältä saa, joutuu näillä kakkoslaadun pensoilla ajamaan!".
     
    rane58, Jussi289 ja wilburi tykkäävät tästä.
  16. jjjkkk

    jjjkkk 3rd gear

    Eiks toi mee rikki, kun se on noin matala? -Menee.

    Eikkö maalipinta kärsi kun sul on helmat maassa kii? -Kärsii.
     
    -kk-, Roberto, juha745 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  17. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Onks tossa mitään järkee? -Ei tietenkään.
     
    -kk- tykkää tästä.
  18. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    En usko, että olet noin vastannut.
    Kerro koko keskustelu.:)
     
  19. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eikun se oli dramatisoitua jatkoa edelliseen.

    Mutta päivänä muutamana menin Olssilla töihin ja jätin sen kahvihuoneen ikkunan alle parkkiin. Kollegoista suurin osa ei tiennyt että mulla on semmonen. Sen lakisääteisen 12 min aikana kahvihuoneeseen tuli koko ajan uutta porukkaa ja kysymyksiin sai vastailla:

    3 x Onks toi sun?
    5 x Minkä ikänen?
    2 x Ootko ite laittanu?
    3 x Minkälaisella koneella?
    Jne. Mutta!
    1 x Paljonko kuluttaa?
     
    rane58, miguelo, Camino'79 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Ok.
    Itse saan tuon tasoisia kysymyksiä, kun talvella ajan vanhoilla jenkeillä.

    EDIT: Jaa muokkasit vastausta kommennttini jälkeen. :)
     
    Muokattu: 21.5.2019

Kerro tästä muillekin!