Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Itselläkin kun tuo toiseksi viimeinen hankinta (farkku-Oldsi) on "kohtuullisen siisti" (osin siksi etten ollut sillä ehtinyt ajaa kuin alle vuorokauden/ 500 km), ja kun mentiin kaverin kanssa sitä pois hinaamaan niin kaveri katseli hetken ja loihe lausumaan:
    Perkele.... Mää myyn ooppelin pois ja ostan tommosen.

    No tuskin siltikään saa hankittua kun ei aika riitä juuri nyt etsiä, eikä ole ylimääräistä rahaa hankkia....
    Mutta hyvä että on edes (järkeviä)unelmia :)
     
  2. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Naapuri tossa totes Torinosta että "Hieno bilikka" ja toinenkin totes että on nuo vanhemmat autot tyylikkäitä, hienoa muotoilua ja sen sellaista. Eipä se kovin siistissä kunnossa vielä ees oo :eek:
     
  3. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Pari päivää sitten olin Camarolla lähdössä liikenteeseen, niin samalla ovenavauksella rapussa tuli myös yläkerran mukava naapuri kadulle pikkupoikansa kanssa ja sanoi pikkupojalle: "Jaahas, jäädääskin oikein kuunteleen kun tuo auto starttaa"

    Kyllä pojalla olikin hauska ilme kun pakoputkivammainen pikkulohko heräsi horroksesta melkoisen rytinän saattelemana :)
     
  4. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    ?? No koskas sä tollasen olet hankkinut?? Saitko T-Topin rahoilla noin paljon ro... rautaa.
     
  5. Mrs Käkkylä

    Mrs Käkkylä 1st gear

    Kesällä, kun käkkylä seisoi meidän pihassa, niin naapurin 10v-poika oli sanonut joka kerta isälleen ohi ajaessa, että kato isi, hieno auto.
    Ja sitten isi oli kuulemma joutunut ostamaan V8-lehtiä pojalle. Että nuorissa on tulevaisuus. :)
     
  6. jupi

    jupi Gearhead

    Mä olen tohon bensankulutuskysymykseen alkanut vastailla että '300 litraa vuodessa'. Oli naapurin pakko todeta etta eihan se ole ollenkaan paljon, Golffi vie enemmin.
     
  7. Foorti

    Foorti Gearhead

    Toi oli hyvin sanottu :odroll:
     
  8. etna

    etna 1st gear

    Kaveri ekaa kertaa ryyppykuskina buickin farmarilla ladan jälkeen, ei vittu ei vittu mä haluan tämmösen, eikä jääny puheiks pari kuukautta myöhemmin kurvas pihaan electralla ja on edelleen kaverilla omistuksessa .Niin summa summarum toiset alottaa rautanen lusikka suussa toiset kultanen mutta asia on sama, se vaan pakkaa unohtuu kun näitä topicceja lukee kun raha puhuu, Ihan oikeesti onko vielä meitä jokka vai taivas tallissa on kattona tekee ja puhisee ja kiroo mutta tekee ittelleen autoo ja moottoria, vain siksi että pääsee ajaan ja nauttiin jokapäiväsessä elämässä. :oops: Sorry joutu avautuu
     
  9. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Rukan Abc:llä Letukasta vanhempi mieshenkilö kysyi että minkä ikäinen Peugeot :eek: Jälkeepäin mietin että olis pitänyt vastata "eikö täti tiedä", veti vaan moinen kysymys vähän sanattomaksi :rotfl:
     
  10. Rokster

    Rokster 1st gear

    Erinäisiä kommentteja on tullut aikas paljonkin, mull kun on yks harvoista tämän kylän jenkeistä tai ei niitä ainakaan ole paljoa näkyny...

    Kulutusta on ihmetelty, vanhemmat miehet kummasti kääntyy hymyillen katsomaan kun ohi ajelee, sutiiko se asvaltilla?, oho sehän lähti ihan heti avaimesta käyntiin, oudon väriset parkit sulla (vilkut siis toimittaa parkkien virkaa), kauheen iso ratti, miten sä jaksat tämmösellä iänikuisella autolla ajella, no eihän tossa ole mitään järkeä laittaa uusia osia vanhaan autoon, onks tää ihan automaatti vai?, minkä kokonen kone (318cid) ei voi olla noin iso, siis ihanko muka oikeesti yli viis litranen???....
    korttelin pikku pojat tuli oikein porukalla ihmettelemään, juuteli toisilleen et tulkaa kattomaan tääl on vähän hieno auto :rotfl:

    Kärry siis -65 Dart 4D

    Onhan noita ihmettelijöitä, listaa vois vielä jatkaa pitkäänkin jos vaan muistais kaikki... Ja auto siis ollut mulla jonku kaksi kuukautta...
     
  11. derwy

    derwy 2nd gear

    Tänään kävi perinteinen. Sokoksen takana parkista olin lähdössä niin joku perhe kävelee ohi. Natiaisia oli tyttö ja poika, ikää pojalla varmaan viisi vee. Poika alkaa huutelemaan jotain, että "iti... hieno auto.. meillekin tommonen" :lol:
    mutta aikuiset painoivat ohi edes vilkaisematta. Pojan pää kyllä pyöri kuin pöllöllä vielä katsomaan taakse ja oli ne silmätkin ukulin luokkaa.

    Tämähän todistaa, että automakuni on kuin viisivuotiaalla :rotfl:
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

    ei varsinainen kommentti, mutta silti..

    siirsin darttia kadulta toiselle. menin autoon sisään ja käynnistin sen. n. 7 metrin päässä on perhe, jossa kaksi poikaa. pienempi, n.5vuotias katsoo darttia tiukasti, selvästi ihaillen. muu perhe menee sisään, mutta tämä poika jatkaa katsomista. lämmitän hiukan konetta. äiti yrittää viedä kersaa sisään, mutta tämä ei suostu liikkumaan. kun lähden eteenpäin, niin kersa osoittaa autoa ja sanoo jotain. katsoo vielä pitkään perään :D 8)

    taitaa olla tulevaisuuden roddari 8) 8)
     
  13. HRTP

    HRTP Gearhead

    kyllä sitä tänään taas työmaalla riitti puhetta jenkkien kulutuksista kun ajoin diesel suburbanin parkkiin työmaalle... ensimmäinen kommentti oli ennenkuin ehti kunnolla ovea aukasta että paljonko tämmönen vie ainetta ja seuraavaksi kysyttiin jo että mitä mä tällä teen :mad: järkevänä vastasin että kaiken se vie mitä sinne tankkiin laittaa ja eikait autoa koristeeksi osteta vaan sillä pitää ajaa :lol: :rotfl:
     
  14. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Sama juttu täällä. Paras oli varmaan kun yks paikallinen äijä keväällä osti ´66 Impalan ja se sanoi vaan että oli pakko ostaa itellekin kunnon jenkkilotja kun se oli pari kesää ihaillu mun käkkylää aina kun ohi ajelin
     
  15. Disturbed1

    Disturbed1 1st gear

    Mossethan on ihania:D niinku kaikki vanhat:)

    Mitä mieltä olette AMC ramblerista? noin autona...
     
  16. diiseli

    diiseli 1st gear

    Entinen vaimo oli kuskina männä viikolla ja kyseli "missä h*lvetissä täsä romussa on käsijarru?". Mie siihen että "siinä vasemman jalan vieressä", nin tärähti lennokkaasti takasin että "aha! -polkuauto!"


    Oli pakko nauraa :lol: :lol: :lol:
     
  17. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Joku äijä: "Amerikkalaiset tuhoaa maailman, ei niillä ole siellä edes lyijytöntä bensaa!"

    -"On ollut jo 70-luvun alusta lähtien..."

    -"Jaa... Ne on kuitenkin korvanneet sen lyijyn jollakin vielä pahemmalla myrkyllä!"

    :odroll:
     
  18. JuTi-racing

    JuTi-racing Gearhead

    Eilen haukiputaan ABC:llä dusteria olin tankkaamassa, kun vanhempi patu tulee juttusille:

    Patu: "Haukiputaan kirkkoherralla oli just tälläinen auto vuonna -54"

    Mä: " Oho, vuonna -54?"

    Patu: "Joo just samallainen MOSSE, eikö olekkin minulla hyvä muisti kun noin vanhan asian muistan"

    Mä: "Joo mossehan tämä, ja muistisi tuntuu olevan terävä kuin partaveitsi :rotfl: "

    Enpä viittiny korjata noita pieniä asiavirheitä, kun tuntui herra olevan mielissään, kun oli muistanut noin vanhan asian.
     
  19. Jätkä on pelimies! :lol: Mitäs sitä turhaan vanhan herran mieltä pahoittamaan! Näin kaikille jäi hyvä mieli.

    ...onneksi ei kyselly polttoaineenkulutusta :rotfl:
     
  20. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    :rotfl: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!