Kommentteja kustomoinnista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Kasi-Pasi, 7.3.2004.

  1. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Se on kai ihan sama onko Kustomoitu, alkuperäisen näköinen tai jotenkin muuten muutettu, mutta hyvin tehty on aina hyvin tehty. Ja huonosti tehty on aina huonosti tehty, ja niitä näkee rakennelluissa kuin myös MR-autoissakin...
     
  2. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Mites porukka suhtautuu erikoisempiin kustom aihioihin tai valmiisiin rakennelmiin?

    Mukava olis väsätä kustuumia sellasesta mistä kukaan ei oo ehtiny vielä tehä.
     
  3. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Teretuloa joukkoon tummaan! Vituilua saat varmasti kuulla, mutta sehän vaan kannustaa kun toiset pyörittelee päätä ja pitää outona kun aikaa / rahaakin "tuollaiseen romuun" laittaa. :poff:
    Mie taidan arvata mikä aihio sulla on kyseessä...jos se o mitä luulen niin se ei oo ainakaan ihan tavallinen tapaus! Saattaa olla et mobilistit rupee sit kettuilee. Älä välitä, sun pirssihän se on.
     
  4. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    No sulla on kuitenki jenkkireki. Mulla tulee (lähitulevaisuudessa) olemaan niin kumma vekotin että täällä itketään, nauretaan ja häpeillään mun puolesta vielä pitkään...

    Väärinpäs arvasit, en rupea K-systeemiä paloittelemaan... No ehkä siitäki vois mild-kustomin tehä 8)
     

Kerro tästä muillekin!