Koneen maalaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Morbidelli, 14.1.2016.

  1. Morbidelli

    Morbidelli 2nd gear

    Olis tarkoitus maalata kone, loota ja pikkuosaa miranolilla ruiskulla suoraan metallille. Vaihteiston liuotin ja pesin painepesurilla kuumalla vedella. Moottoria ja osia oon puhdistellu jarrukliinerillä ja pyörivällä teräsharjalla.
    Onko jarrukliineri riittävä rasvanpoisto? Sitä kun on mielyttävä käyttää, kun ei käy päähän höyryt tosin kun teholiuottimet.
    Virheetöntä maalausta ei ole tarkoitus tehdä, mutta olisihan se suotavaa, että uusi maali tuntisi olonsa kotoisaksi.
    Olisko niksejä pohjatöihin?
     
  2. kotr

    kotr 3rd gear

    Kaikki rasva pois!! Rasvanpoistaja/kleaneri ym liukkari. Eka kerros mirkkua reilusti ohennettuna. Seuraava kerros vaikka ihan perus pensselillä tai sitte ruiskulla ja paksumpana. Monta kerrosta ja ei saa välillä kuivaa kokonaan. Miranooli tarvitsee pitkän kuivumisajan.

    Ja näitä koneen maalaus topikkeja on jo helvetisti. Käytä hakua niin löytyy neuvoja.
     

Kerro tästä muillekin!