kori pois rungolta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja SRV, 13.8.2006.

  1. SRV

    SRV 1st gear

    Tommosta funtsinu että kun nostaa kopan pois rungolta niin tarvisko se mitää vahvistuksia mihinkää vai kylmänviileest poies vaa. Kyseessä on 62 Impala. Kokemuksia/tietoa...?
     
  2. 55&64

    55&64 1st gear

    Tietoa ei ole, mutta kokemusta kyllä :lol:
    Jos kyseessä on tyhjä kori; ei sisustusta ja ovia ym. nousee kevyesti
    4 miehen voimin. Kakkosneloset korin ja runkon väliin etu ja takapäähän
    ja ylös ja pukkien/tynnyrien tms. päälle.
    Ainakin mun 2dht Chevelle nostettiin noin ilman mitään tukia yms.
    Etupään pellit oli tietysti purettu kans.
     
  3. SRV

    SRV 1st gear

    Tota mä kans aattelin. Eihä toi tyhjä hylsy mitään paina...
     
  4. make_110

    make_110 3rd gear

    Kyl se pitäs saada nostettua ilman mitään ihmeempiä, käs pelillä tai jollain vehkeellä vaan ilmaan,kyl se kestää jos ei oo ihan läpi mätä. On ne niitä nostelleet.

    Myö nostettiin tuo mun lotja just männä viikolla kahestaan kylelleen et toinen nosti ja toinen laitto pönkät alle ja ei ollu ees painava
     
  5. SRV

    SRV 1st gear

    Millä maalilla ton rungon maalannu..? :eek: Ja köyhä heti kyselemässä että paljo on litrahinta.. :eek:
     
  6. make_110

    make_110 3rd gear

    2K-epoksilla, oon hakenu sitä ppg:n myymälöistä, tais olla n.13€/litra tuo maali + kovete n.10€/litra ohenne n.5-8€/l elikkäs se sekotetaan 3:1:1 tai 3:1:0,5 ite oon tarpeen vaatimaa suhdetta käyttäny. Elikkäs siitä tulee valmista tavaraa 4,5-5 litraa,ite oon läränny jo sen rungon,auton pohjan,etulokasuojat,taka-akselin ja piste-osia sillä litkulla ja ostin maalia 6 litraa ja vielä on n.2 litraa jäljellä.Oon maalannu kaikki 2-3 kertaan.Lähetä vaikka yv:tä tai soita jos haluut tarkemmat hinnat niin koitan ehtii ne. :D
     

Kerro tästä muillekin!