Korjausopas

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja puiski, 29.5.2006.

1. puiski

puiski 1st gear

Misseehän ois myytävänä korjausoppaita,tarviis 68 electran oppaan

2. make_110

make_110 3rd gear

huuto.net on jonkun verran käytettyinä noita korjausoppaita, on vaan tuuria jos sattuu halutun lainen olemaan just myynnissä.

3. RAIVO

RAIVO Gearhead

4. Degenerated

Degenerated Gearhead

:eek: Etkä kertonut mulle! ...vai onko tosta jo kauankin?

5. jakulepi

jakulepi Double Gearhead

6. jaketin

jaketin Gearhead

7. exo

exo 1st gear

8. RAIVO

RAIVO Gearhead

:oops: sorry... päässy vissiin lipsahtaa mielestä.. talvella tilasin. Hinta oli jotain 55 taalaa ja tais tulla kotipostiin kuluineen noin 60 euroon tai jopa alle, ei paha!

Alfamerista en osta enää ainakaan ylihintaisia enklanninkielisiä opuksia, oon tilannu nykyään kaikki amazonista, jossa hinnat on postikuluineen alle puolet :D

9. Degenerated

Degenerated Gearhead

Kimppatilauksella olis ollu vielä vähemmän. :soosoo: No juu kyllä mä pärjään ilmankin (pärjäänkö mä muka vaikka oliskin?)

10. puiski

puiski 1st gear

Kiitoksia vinkeistä,kirja löyty.

11. Chevy ´53

Chevy ´53 Gearhead

Google.com: Results about 42,500 for repair manual buick electra 1968. (0.52 seconds)

12. Tomaso

Tomaso 3rd gear

Onko Shop Manual sama kuin Service Manual?

Minulla on esim. '69 Plymouth Service Manual -kirja, mutta jotkut näyttävät myyvän vain Shop Manual CD-romppua '69 Plymariin....

13. SamiL

SamiL Gearhead

Shop Manual, Service Manual, Maintenance Manual, Repair & Overhaul Manual... samalle asialle on monta nimeä.

14. Tomaso

Tomaso 3rd gear

Ok. Kiitti valaistuksesta.

Kerro tästä muillekin!