korotussarjat japseihin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja RC, 25.1.2005.

  1. RC

    RC 1st gear

    Terve vaan terve.

    Onko tietoa saako japsi pickuppeihin korotussarjoja mistä suomesta? ainakin offivaruste myy hiluxeihin jotain, sen enempää en tiedä.
    Tarkoitus on ostaa kevään aikana L200, hilux taikka nissanin kingcab, vielä en tarkkemmin tiedä kuitenkaan. Siihen olisi sitten saatava 33" tai 35" alle?
    Kertokaa hyväksi koettuja vinkkejä maan ja taivaan väliltä. Pysyen kuitenkin aiheessa.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Noista kannattaa valkata Hiluxi.
    Varuste on tehnyt tojotalle joihinkin uusiin Hiluxeihin korotussarjoja.
    Vanhoja -88 asti on jäykällä etuakselilla ja siitä eteenpäin erillisjousitettu, vaikeasti korotettava.
    Koria saa molemmissa ylöspäin. Takajousia molemmissa ja vanhoissa myös etujousia.
    33" renkaat menee vanhaan malliin vakiona, ehkä jonku sisälokarin(muovia) joutuu ottamaan pois.
    35" eteen joutuu tekemään korotusta tai muokkaamaan tulipeltiä taaksepäin rajusti.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    niin sitähän en muistanut mainita että auto tulisi tavalliseen tiekäyttöön ja malliltaan kohtuu uusi, ainakin 2000 tai tuoreempi.
    puhetta oli että pelkillä riipukkeiden vaihdolla saa korotettua sen verran että saisi läskit alle? minkälainen korotus on paras katukäyttöön, ja säilyykö yleensä ominaisuudet yhtään vai muuttuuko ajettavuus raa'aksi?
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ja muistutetaas taas nykyisestä kivasta säännöstä joka rajoittaa jonkinverran tossa rengasvalinnassa mikäli autolla aikoo ajaa ihan leimattuna kadulla. En tiedä noista kiinalaisista mikä rengaskoko niissä lie vakiona tai mikä oleellisinta mitä lukee nykyisessä otteessa mut jos aikaisemmin ei oo jo muutoskatsastettu niin 33" tai ainakin 35" saattaa olla jo pelkkää haavetta eli katsastussetä saattaapi sanoa että ei käy :(
    Toi on hyvä varmistaa ainakin ennenkuin asioi rengaskaupassa.
     
  5. paukkujupu

    paukkujupu 1st gear

    ainakin vanhemmat taitaa nousta helpoiten korin ja rungon välistä kun 33
    tuumasiin ei tartte paljoo nostaa 2" tai 3", ja helpointa taitaa olla pitää erilliset katsastusrenkaat ja toiset joilla möyrii..
     
  6. Kelju.K

    Kelju.K Gearhead

    http://www.cros4wd.com/ Tuoltakin vois satseja kysellä. Ilman Kuningas AKE:n:soosoo: ( about 250€ ):soosoo: lupaa ja hyviä perusteita todennäköisesti jää 31 tuumasta suuremmat otteeseen vain haaveeksi.
     

Kerro tästä muillekin!