Korpilahden Tikkalassa avodarra ulkona levällään????

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja AteV8, 13.6.2007.

  1. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Tietääkös kukaan mikä nyt oikein on homman nimi, kun hieman kärsineen oloinen avo Dartti seisoo ulkona ilman kattoa, ilmeisesti ainakin jo toista vuotta..? Ja mun silmillä katottuna se vaikuttaa aikas unohdetulta. Muutaman kerran oon ajanut ohi (ja harmi kun on aina ollut kiire) ja vaikuttais siltä ettei se kuiteskaan mikään laikka-avo ole.

    Mahtaako olla jonkun OD:laisen auto? Mahtaako olla unohdettu vai vain hemmetin hitaasti edistyvä projekti? Mahtaisko olla myytävänä?

    Äääh! Anteeksi, ärsyttää vaan kun toiset rassailee tosissaan mätiä suomi sedaneita, ja toiset mädännyttää avoja ulkosalla. :(
     
  2. Mr Dart

    Mr Dart Gearhead

    Missäs päin Tikkalaa kärry on ja minkäköhän vuotinen? Voisi käydä vilkaisemassa. :eek:
     
  3. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Ööh... Nyt pistit pahan.. En muista kohtaa tarkkaan, mutta aina se on siellä jossain oikealla puolen tietä näkynyt kun olen korpilahden kyliltä ajanut tikkalaan päin. Jonkun punaisen talon/rakennuksen vieressä se siellä on, muiden romujen kanssa... Ja on tosiaan joku matta beige tai joku kellertävä... Pitäis kyllä näkyä tielle kun vaan muistaa pitää silmät auki.

    Vuos mallista en tiiä, mut villi veikkaus että 68. :eek:

    Millos meinasit mennä kattomaan? Ite meinasin et vois tänään käydä ihmettelemässä jos ei ny bändi treeneissä mee kovin myöhään.. Ja FUCK 9min aikaa ajaa Korpilahelle! Haippa! :eek: :-? :lol:
     
  4. Mr Dart

    Mr Dart Gearhead

    Jos tänä vkl ehtis käydä. Katsotaan osuuko vehje silmään.
     
  5. Mr Dart

    Mr Dart Gearhead

    Kävin viime perjantai iltana ajelulla ja siellähän Dartti on siististi rivissä ulkosalla muiden raatojen kanssa. Olin näkevinäni orastavaa vihreää kasvustoa maalipinnalla, joten on se aoka monta vuotta ulkona ollut. Sisustus varmalla sökö jos on paikoillaan. renkaan näytti ainakin edessä olevan alla, mitenkähän muu tekniikka. Pitäis varmaan käydä omistajan juttusilla jossain vaiheessa vaikka yleensähän tuollaiset eivät ole myytävänä, kun niistä vielä tehdään ajopeli. Joopa joo.
     
  6. valtsu65

    valtsu65 1st gear

    ajelin tänään siellä ja kävin kyselemässä että mikä mahtaa olla auton kohtalo.ruotsista tuotu pelkkä kori 80 luvun puolella ja kutosen papereilla.pojalleen säästäny rojektia mutta taitaa jäädä.15000 kruunua oli maksanu joskus ja sano että vois luopua autosta samalla hinnalla mitä se nyt euroissa sitten tekeekään.
     
  7. hla

    hla Gearhead


    N. 1600-1700€, en oo ihan varma tarkasta kurssista, mut aika lähellä.
     
  8. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Onko kellään tietoa tarkasta vuosimallista?
     
  9. valtsu65

    valtsu65 1st gear

    eipä jääny mieleen ku olin niin tohkeissani :D
    67-69
     
  10. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Kävin tänään ihmettelemässä tuota Darttia. Se on vuosimallia '69 ja avohan se tosiaan näytti olevan, ja vielä ihan tehtaan sellainen.
     
  11. kinde

    kinde Gearhead

    Mamman pojat vauhdissa , eikö jo joku vois käydä kysymässä ihan nätisti.
     
  12. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Eikös siitä tuossa ylempänä ole tarkempia tietoja... :odroll:
     
  13. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Sori muutes ku väitin että on punasen rakennuksen vieressä... Se taiskin olla vihreä, mutta hyvä jos sen jo löysitten. Hakekaa äkkiä pois ennen ku mulle tulee tili... Ettei mun vaan tartte.. :)
     
  14. MoparMake

    MoparMake 1st gear

    onks se dartti ihan särki rikki paskana vai missä kunnos?
     
  15. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Keula ilmassa, ilman konetta(?), sisustaa ei ole ilmeisesti ollenkaan ja rättikatosta vaan tukikehikko jäljellä. Ruostetilanteesta ei tietoa, mutta ainakin kauempaa näytti että pohjasta olisi puuttunut suuri pala.

    Yhteenvetona: Dartin kori papereilla. :rotfl:
     
  16. AteV8

    AteV8 Gearhead

    No mutta onhan se sentään avo. :)
     

Kerro tästä muillekin!