Kotkan Torimiittingit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Kata, 6.6.2008.

  1. Kata

    Kata 3rd gear

    Kesän ensimmäinen Torimiittinki vietettiin 5.6.2008 lämpimässä kesäilmastossa. Kiitokset kaikille jotka saapuivat torille joko harrasteautolla tai ilman!

    Kuvia: http://kuvablogi.com/blog/7267/14/

    Seuraava Torimiittinki 19.06.2008 klo 18-21
     
  2. Kata

    Kata 3rd gear

    Torimiittinki harrasteajoneuvoille jälleen torstaina 19.06.2008 klo 18-21 Kotkan torilla. Se ei nyt jostain syystä ilmesty tuonne tapahtumakalenteriin, vaikka olen laittanut tiedot yli viikko sitten..
    Toriterassiltahan on hyvä ponnistaa kohti juhannuksen seikkailuja 8)

    www.kotkahotrodders.com
     
  3. blandis

    blandis 1st gear

    pitäsköhän poiketa
     
  4. Kata

    Kata 3rd gear

    Siis tänään torille! :D
     
  5. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Näkyhän tuolla edellisessä miitissä ainakin olleen komiata kalustoa, miten niitä ei koskaan tuu vastaan ku siellä ajelee? :poff: Mie oon jo luullu ettei kotkassa mitään jenkkejä oo lainkaan. :rotfl:

    Mut harmittavan pitkä matka, ei jaksa lähtee ajelemaa juhannus ruuhkiin...
     
  6. Kata

    Kata 3rd gear

    Ehkä ne kaikki ajaa aina samaan suuntaan eikä vastaan :rotfl:

    Kuvia eilisestä miittingistä: http://kuvablogi.com/blog/7267/15/
     
  7. Kata

    Kata 3rd gear

    Torimiittinki Kotkassa siis jälleen torstaina 03.07.2008 klo 18-21
     
  8. Kata

    Kata 3rd gear

  9. Timbe

    Timbe 1st gear

  10. Kata

    Kata 3rd gear

  11. Jordan

    Jordan Gearhead

    Ja itse ollu töissä aina tohon aikaan...
    Pikkasen sylettää... :cry:
     
  12. Kata

    Kata 3rd gear

    Onhan noita vielä kolme Torimiittinkiä jäljellä! Eihän sitä voi aina töissä olla. Vai voiko? :eek:
     
  13. Kata

    Kata 3rd gear

    Kotkan torille kokoonnutaan jälleen torstaina 17.07.2008 klo 18-21
     
  14. Kata

    Kata 3rd gear

  15. Kata

    Kata 3rd gear

    Seuraava Torimiittinki on 07.08.2008, jostain ihmeen syystä se ei vaan ilmesty tuonne tapahtumakalenteriin!!!
     
  16. paja1

    paja1 Double Gearhead

    siellä on liimaa näppäimistössä! ei sinne oikeen tieto kulje.tai kulkee,mutta verkkaisesti.ja taas ens torstaina mulla on iltavuoro :(
     
  17. TheJokke

    TheJokke 1st gear

    Mites, Paja, oot tollai menny rohmuaan ittelles kaikki torstai-iltavuorot? Saako niistä jonkun pyhäkorvauksen, vai mikä se oli?!? :poff:

    Pitää vissiin lähteä lul'lalla torin reunaa somistamaan (l.u.l. =liian uusi laite), kun Moottorin Osia Pitkin Asvaltin Reunaa ei taidakaan olla vain fraasi :( ...
     
  18. paja1

    paja1 Double Gearhead

    emmäää niit mitenkää sen kummemmin oo rohmunnu... se vaa osuu jotenkii. tosin oon ollu niiiiin ripeä töis täl viikol et saattas sit huomen päästä vaik kohtuu aikasee :rotfl:
     
  19. severi

    severi 3rd gear

    En oo ko. tapahtumassa vielä kertaakaan käynyt, jos nyt tulis ku on vielä kesälomakin päällä että varmasti kerkeää... 8)
     
  20. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Ai Ankkalinnassa on muitakin lomalaisia... 8) Kerran on tullut pyörähdettyä ja jos näin lomaillessa millään kerkee ja jaksaa, niin voishan tuota lähtä pyörähtämään. Vaikkei muuten, niin täytyyhän Olsmopiilia ulkoiluttaa huomeniltanakin, ettei auto vain joudu olemaan pois liikenteestä yhtenäkään päivänä... :wink:
     

Kerro tästä muillekin!