KTM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja HEAVYDUTY, 4.2.2007.

  1. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Hommasin just tommosen 250 GS -88 kotarin
    leikkikaluks :D . Mistähän siihen vois kysellä
    osia? .Kouvolan motobikestä saa kyllä jotain,
    mut myyjä sano et Orimattilassa ois joku
    pulju mikä on erikoistunu kotareihin,ei vaan
    muistanu nimee...Tietäskö joku? :eek:
     
  2. blueice

    blueice 1st gear

  3. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Kiitos ! :D
     
  4. pt.

    pt. Gearhead

    No mutta myös itse kävin viime perjantaina hakemassa KTM:n talviajeluun ja tuolla anjalassa päin kävinkin viikonloppuna ajelemassa.

    Motopalvelua on monet suositelleet. Tekevät paljon hommia kisavehkeitten kanssa ja myynti taitaa olla punakilpistä suurimmaksi osaksi.

    Mutta hieman ehkä tavallinen kaduntallaaja on heille epämieluisa asiakas.. Ei sellaista viimeistä tietoa ja kaikkein parasta terää hommaan saa, mutta kyllähän siellä asioi..
     
  5. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear


    No mihin tehdään treffit siellä anjalassa,kaksin on
    aina mukavampi katkoa luita :D
     
  6. niklas_

    niklas_ 1st gear

    nyt en muista puljun nimeä.. mutta jossain seutulan/tuusulan lähellä oli kauppa mistä sai crossiosia jopa 15v vanhaan crossiin.
    olen viimeksi käynyt siellä joskus 6v sitten..
    oisko ollu jotain sidebike oy?
     
  7. daimleri

    daimleri Gearhead

    racingbike sidecar

    lahelantie 10 (?)

    oli ennen kotarin maahantuoja, omistaja suominen möi firman ja siirtyi suoraan tehtaan palvelukseen kun tehdas teki suomeenkin oman maahantuonnin
     
  8. pt.

    pt. Gearhead

    Jossain voisi kyllä yhdessä rämpiä. Tänään kävin päräyttelemässä pikkuteitä ja järven jäällä ajamassa isoa ympyrää.

    Itse tulen kärrillä Anjalaan, kun helpompi siintä lähteä pikkuteille ja metsikköön verrattuna Kouvolasta piikkirenkailla.. Viikonloppuisin yleensä onnistuu ja esim Junkkarintien varteen jäävältä hiihtomajalta voi lähteä ihmettelemään paikkoja. Eräs vaihtoehto tämä, jos helpompi jossain muualla kohdata, niin sitten niin.

    Oliko pyörä muuten valkokilpinen vai meneekö ajelu omine lupineen tiellä? Onko tällä sitten tuolla niin välilä..
     
  9. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear

    Nyt on ajelut jäissä vähän aikaa,oon
    sairaslomalla jännetuppitulehduksen
    takia :( .Mut ilmat alkaa näyttää siltä
    et vaihetaan piikkipyörien tilalle suvi-
    nakit,niin pääsee ihan ihmisten ilmoille
    päristelemään,siis juu kyseessä valko-
    kilpi :D
     

Kerro tästä muillekin!