Kuinka lukkopesä lähtee irti?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja tovesala, 20.9.2006.

  1. tovesala

    tovesala Gearhead

    Pitäs saada lukkopesä vaihdettua Furyyn(-66) (taitaa olla samanlainen virtalukko systeemi kuin esim 67 dartissa), mutta ongelmana se etten saa vanhaa pesää irti virtalukosta...Mitenköhän tämmönen operaatio onnistuu?...
     
  2. Stone

    Stone 3rd gear

    Tässä vejetään Challengerista koko rattitolppa yksin kimmin: Mopar Steering Column.
    Eiköhän toi mahda vähän soveltamalla Plympankin lukko irrota kun noita ohjeita kattelee?
     
  3. tovesala

    tovesala Gearhead

    Lukko on mallia kojelauta...ja virtalukon itessään oon saanu irti ei oo kovin kaksinen homma ruuvata sitä irti...
    mutta se lukkosylinteri pitäs saada irti siitä virtalukon pohjasta tai mikä ny sitten onkin.... :-?
     
  4. Stone

    Stone 3rd gear

    Voi pärsse taas tuli todistettua etten tiedä autoista mitää! :cry: Viisaammat jatkakoot...
     
  5. tovesala

    tovesala Gearhead

    Alkaa tuntua siltä että toi on liimattu tonne kiinni.... :mad:
     

Kerro tästä muillekin!