Kuka muistaa 32 3w coupe

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja AFTERBURNER, 25.1.2008.

  1. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Sulla on muuten aikas mahtavat sivut. Meni ihan jonkunaikaa nostalgia tunnelmissa... :rotfl: :rotfl: :wink:
    ps. käenpesän esittelysivu ei auennut...
     
  2. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Itse en henk.koht tunne Benkkua sen paremmin, mutta tunnen kyllä ihmisiä jotka hänet tuntee, niin osoitekin ja jopa ehkä puh.nro löytynee aika helposti.
    Voin kysyä jos tarvitsee.
     
  3. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Mulla olis jonkinverran kuviaki lainata:65 GT Dartti ,minun maalaamat liekit vuonna 80 .Omistaja Björn Garlström Tukholma,32 suomi pikappi ,Benkun entinen ,myi keskeneräisenä jollekin alkuperäinen runko ,suomessa muotoiltu kori.Piti tehdä avopikappi mutta jäi kesken .Löytyy myös kuva näistä sota-ajan jälkeen tuoduista takseista ,jotka saattoivat olla hieman käytettyjä.
     
  4. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Joo hienoa, saatko digimuotoon vai postitatko kuvat ihan etanapostina (saat tietty takasin kun oon skannannut ne koneelle) Ainakin 32 suomi pikappi kiinnostaa ja miksei Gt-Darttikin tarkoitatko takseilla Checkereitä? Ihan hyvää matskua olisi BB:n sivuille...
    Voisin laittaa yv:nä tai meilinä osoitteeni, vai miten?
     
  5. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Kiitos nöyrimmästi;) - nostalgiatouhun levitys tässä onkin se juttu...
    Käenpesä Anglia ei auennut siksi että kone oli hukannut skannatun kuvan kansiosta, mutta korjataan kun ehditään - eli HETI;) Kiitos että tiedotit asiasta, itse en olisi varmaan moista edes etsinyt...

    EQ
     
  6. Seppä Leonardo

    Seppä Leonardo Gearhead

    Kyllä olit oikeassa tuon taksin suhteen.Voisin laittaa postissa kun tämä tietokoneen kanssa pelaaminen liittyy yritystoimintaan pääasiassa enkä ole ehtinyt enemmälti syventymään kaikkeen mahdollisiin toimintoihin vielä.Laita osoite.Juttuakin olis tarjolla ,eikä ole kielletty vierailemistakaan verstaalla
     
  7. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Joo laitoin yv:tä...
    Kiitos kutsusta - katsotaan sopivaa ajankohtaa vierailla Keiteleellä - ehkä kesällä - jos vaikka saisi aikaiseksi...
     
  8. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Nyt aukeaa pdf:nä... ja Buicki myös seuraavasta diasta.
     
  9. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Vaan kun ei ...
    Kaikki muu aukeaa, mutta ei käenpesä.
     
  10. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Mulla aukeaa - - - yritän huomenna ihmetellä, jos osaan tehdä vielä asialle jotain... Jos ei muuten toimi, niin voin lähettää sen jutun sulle meilinäkin, ehkä.

    EQ
     
  11. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Tyhmä yritys joka voi toimia: oletko kokeillut selaimen päivitys -nappia, joskus kone lukee nimittäin vanhaa tietoa vaikka uutta dataa olsi jo ladattavissa...
     
  12. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Jep onpa tämä otsikon auto osaltaan vaikuttanut meikäläisenkin harrastuksiin, kuten Sakken myöhäisemmätkin rodit... Niin ja onhan mun projektiautossa tuon 32:n vanha maskikin muuten. Suominostalgiaa?
     
  13. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Just siitä on kyse 8) - mites onko coupe edistynyt viimeisten kuvien jälkeen? Vai piteletkö sapattivapaata rakentelusta;) Säkin voisit muuten liittyä FNRA:n (Finnish Nostalgia Racing Association) jäseneksi Anglia-projektisi + muun/aiemman kaluston perusteella... Noin vaan tuli mieleen, kun on "kuuma" aihe foorumille toisaalla...

    EQ
     
  14. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Juu tässä on asuntoprojektin kanssa mennyt sapatit, adventit, joulut ja helluntaitkin, mut kyl se autoprojektikin siitä taas lähtee uuteen nousuun, uutta osaa on taas Fedex ja muut kantaneet selkä vääränä. Mitä tohon clubitouhuun tulee niin ainakin hangaround-jäseneks voisin liittyä (mulla mitään kilpuria ole)... :odroll:
     
  15. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Etkös sä jossain topicissa ANGLIA gasseria miettinyt projektiksi vai olenko ihan väärillä jäljillä??? :eek: Hangaround/kannatus -jäsenyys on ihan mahdollinen... niin saat vielä pureman oikeiden miesten laitteisiin perehtymisestä ;) :rotfl: :rotfl: :poff:
     
  16. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Osoitetiedot (meili ja puh myös) vaan mulle yv:nä, niin olet listauksissa mukana numerolla...

    EQ
     
  17. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Osta Kivinummelta se keltainen ANKKA rullaavana, joka hänellä on säilössä ex-suomikilpurina - - - kun ei sulla muutakaan suurta tekemistä varmaan ole :poff: :rotfl: :rotfl: ... saataisiin vähän brittejäkin(?) stripille rinnakkain kun Anttikin vielä liittyy yhteisöömme tulevaisuudessa??...
     
  18. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Jahans. Nyt sitten aukesi toi "pesäkin"... :odroll:
     
  19. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

    Hyvä minä jo huolestuin;)
     
  20. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Joo Antin kanssa soiteltiin aiheesta toissapäivänä, mutta mulla on tossa omassa Ankassa sen verran käyttökelpoista peltiä että se kelpaa aihioksi mainiosti. Ja onpa siihen jo jotain wanhaa kisaosaakin löytynyt. Vielä kun sais jostain kapean ja suoran putkiakselin, mutta näyttää siltä että itse pitää tehdä. Mut tehdäänpä nyt ensin kaikki muutkin rojektit alta pois... :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!