Kuka tekee korimuutoksia? 52 -Buick

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja MP65, 31.10.2006.

  1. HELL2

    HELL2 Gearhead

    Jos alkuperäistäkin aihetta välillä käsitellään...niin b50 jo kertoikin tuosta työn kokonaismäärästä ja vastaan tulevista ongelmista lähinnä tuon pituuden ja korkeuden suhteen. Jos ameriikan custompajan saat tekemään kaiken tarpeellisen harmonista lopputulosta ajatellen ja hintaan 2000-3000 taalaa niin anna mennä vaan. Pelkästä tolpan siirrosta ja ovien jatkosta tuo on ehkä vähän kova hinta sillä lopputulos ei (ainakaan minun silmissä)vieläkään ole ehkä toivotulainen.
    Saman homman itse tehneenä voin sanoa ettei siitä työstä kovin "cool" fiiliksiä tule. Mukava vaan on harrastuksena yrittää luoda jotain silmiä miellyttävää. Valmistahan siitä ei tule kait koskaan..kaikenlaista pikkunäpertelyä eikä lopputuloksessa edes yritetä orjalliseen tehdas 2d/avo lookkiin. Sisustan teko on jätetty osaavalle kaverille...samoin sisustan peltiosat maalasi eräs toinen taituri ...monenlaista pikkuapua ja ideointia monelta suunnalta eikä sureta vaik joku sanookin sit et tuo on minun keksimä juttu.
    vaan nyt pajalle....menestystä Buick rojektille ja yritähän saada Suomeen jossain kuosissa!
     

Kerro tästä muillekin!