kunhan kyselen.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja slant six, 13.2.2007.

  1. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Jenginpetturi täällä ku V8 ajellaan tää kesä ja ensi ja seuraava ja sitä seuraava hamaan tulevaisuuteen jos luoja suo.NOO ku saan ton Käkön ihaileman KUUTOS 225/904 ja ohjaustehostimella varustetun -70 pölyttäjän valmiiksi JOS ei Käkö osta sitä ennen ???.
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, kuullostaa ihan mun autolta vaikka ovia on vähän... :D
     
  3. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Olisko tyyli tämä jos ny vuosimalli vähän heittää.

    http://www.cars-on-line.com:80/25050.html

    Meinaan et NYT ON tilaisuus ostaa HALVALLA Ree-Ryhmän pölyttäjä.Kattokaa mitä palikkaa pitää sisällään.
     
  4. mopari78

    mopari78 1st gear

    slantti

    kyllä toi slant on mottina hyvä ja pelittää ilman murheita. ainaki ite tyytyväinen tohon ja en vaihtais enää autoon jossa kasi keulilla. joka päivä ajoon aivan ehdoton peli toi slant. itellä valtteri-67 jossa vm-78 225 slant super six ja tomaatti perässä.

    8) ... :pinup:
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, halpa oli ...

    Tosta ku olis ottanu sen haaramoottorin veks ja laittais slantin siihen ni johan olis hyvä :D
     
  6. signet

    signet Gearhead

    nii ja porannu takaovet vielä :rotfl:
     
  7. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Joo,kuus kesää 68 Vallulla ja kolme talvee joista kaks asspenilla ja ensimmäistä 75 Dartilla. Slantti sopii ja toimii kaikkialla. Löytyy niitä 64,65,68 Valluista,80 Pyllykynästä,70 Dusterista ja yllämainitusta Dartista. Mutta ei voi valittaa toimivuudesta. Kovilla pakkasilla nyt oli bensan saanti onkelmia, mutta tankin tyhjennyksen jälkeen on taas huolettomasti pääsny. Alakerta siä vähä kallaa, mutta katotaan ny kui kauas sillä pääsöö ko ei sitä rankase. Jos kevääseen kestää nii sitte pääsee telakalle ku kesäpirssin ottaa käyttöön.
     
  8. slant six

    slant six Gearhead

    Mä oon kauhian ylpiä tän topicin kulusta, parikytä vuotta sitten kukaan ei ois kehdannu myöntää julkisesti ajavansa slantilla, niin ne ajat muuttuu :poff: mun pitäs kai muuttaa nimimerkiksi 1X1 bbl.
     
  9. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    Jaa miksei kehtais.. Monet kitisee mulle että mikä kutonen kun kasi se jenkissä on.. Paskanmarjat sanon minä.. Säästän sen bensassa/huoltolaskussa mitä kasin ajaminen kasvattais virtuaalikikkeliä :poff:
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jostain syystä kutosen osat on kyllä kalliimpia kun kasin. Ei siinä mitään, slantti on ihan hyvä moottori, jos sen kulku tyydyttää ja se on kunnossa. Se 3 litran kulutusero, mikä mun viimisessä /6 - V8 konversiossa oli, oli kyllä mun mielestä enempi kun ton arvonen virtuaalikikkelin kasvatuksesta. Ero suorituskyvyssä oli meinaan huikee, ja käyttöautostakin rupes oikeen nauttimaan. Mut kaikkihan ei siitä osastosta niin välitä, ja paikasta toiseen liikkumisen keskiarvoliikenteen rytmin mukaisestihan tuo /6 hoitaa aivan kunnialla.
     
  11. kinde

    kinde Gearhead

    Niin slantilla pääsee................ olipa eka Valdo 64 170 jne. . usein jäi eräs 307 Acadian kaus taa kun kytkin urahtaen hyökkäs eteenpäin. :rotfl:

    Niitä on sitten tullut ja mennyt , Ja tänään tullessani Aspenilta päätin , et viimeinenkin jää ja toiseen 66 Barracudaan laitan 225 ja 3-v synkatunlodjun.

    No onhan noita muitakin....................... :D
     
  12. kinde

    kinde Gearhead

    SIIS tossa on meininkiä , kaikkea on tullu tehtyä , vielä olis tuohonkin aikaa , jos luoja suo. :D
     
  13. BUMBA

    BUMBA Gearhead

    -70 Challenger ja kutosella,
    huolettomia ja mukavia kilometrejä ja ihanan halpaa!!
     
  14. slant six

    slant six Gearhead

    Myös mulla tulee syksyllä 22 vuotta slantilla täyteen, ensin Valiantilla nyt Dartilla. :lol:
     
  15. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Kai se on tolla ajeltava, ajan mittaan ikäänkuin tykästyy siihen. Talviautoksikin se passais, mutta saas nährä ny...
     
  16. mopari78

    mopari78 1st gear

    slantti 225

    siis 225:en on pommin varma ja jenkkilän tuote. itellä vm-76 225 slant super six valiantissa ja monen kasimottisen auton jälkeen pysyn kyllä slantissa. läpi vuoden on toiminu kuin kello. pitäähän 225 kannattaa :pinup:
     
  17. Lerssinen

    Lerssinen Double Gearhead

    225 on humpuukia.. liika uus.. 170 olla pitää ja vielä ihanan halvempaa :rotfl:
     
  18. L.P.

    L.P. Gearhead

    Ajelen Slantilla.

    Kaikki vaan kyselee että milloin vaihdat V8, mutta heille vastaan että en koskaan. Slant on sen verran pieni ja söpö, että eihän sitä raaskisi vaihtaa.

    Tuohon on vielä ihmisen mahdollista vaihtaa sytytystulpat. Tilaa on paljon eikä mitään ylimääräistä.

    Miinuspuoliakin tosin löytyy:
    Ainoastaan yksi laturinhihna, se jos katkiaa niin loppuu lataus ja pumppaus. Mutta onneksi ilman laturiakin pystyy ajamaan reilusti 100km ja vielä riittää virta käynnistykseen.
     

Kerro tästä muillekin!