Kunnon projekti!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja heikkisj, 8.2.2004.

  1. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  2. makke

    makke 1st gear

    Projektipa tosiaan...
    Tuon mummoankka lookin poistamiseksi ei ihan 10% katon madallus riitä :wink:
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mutta onpahan helppo chopata, ei tarvi miettiä katon jatkamisia/leventämisiä tahi tolppien kallisteluja
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nimetön kirjoitti 2004-02-08 14:51:
    Mutta onpahan helppo chopata, ei tarvi miettiä katon jatkamisia/leventämisiä tahi tolppien kallisteluja
    joo siitä vaan 30senttiä pois tolpista
     
  5. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Pakkoko sitä on kattoa pudottaa? Vois tulla aika hyvä kontrasti kun pudottais auton muuten maahan. Esimerkki tapauksena jo 74 esitelty Butteran 26 T sedan (Hot Rod Magazine 12/1974)
     
  6. makke

    makke 1st gear

    Tätätkö tarkoitat?
    http://www.streetrodcountry.com/feature ... eyscar.jpg

    Omalla tavallaan ihan kiva, mutta ei ehkä ihan mun mieleinen. Mut makuasioistahan ei voi eikä kannata kiistellä. :wink:

    Mut onhan tuon Fordin katto sentään sopusuhtainen tähän verrattuna.
    http://www.sunpoint.net/~mapatsik/protos/car48-1.jpg
    No, toisaalta onhan tää Vauxhall vanhempikin, eli vuosimallia 1913 ja Landaulette malli, mut siitä huolimatta aikas karmea tötsä.
     
  7. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Makke, bingo! Jeps tuotahan minä tarkoitin. Butteran T hoppa taittuu mutkaan aika nätisti. Siinähän on erillisripustettu etupää ja takana on jaggen akselisto. Runkona kyseisessä härvelissä on putkirunko. Koneena siinä on fordin 289 tai 302(en muista kumpi) :smile:
    Tietysti tuosta Doctors Coupe kopasta sais häijyn 50 luvun suola-aavikko kilpurinkin, enkä pitäis semmoistakaan huonona vaihtoehtona.
    Makuasioista ei voi kiistellä, mutta erimieltä voi olla :???:
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Siis tollanenhan pitäis ehdottomasti sektioida ja jättää katto orkkiskorkeuteen, että se korostuis vielä entisestään.
     
  9. fairlane

    fairlane Gearhead

    ju,tota kattoo täytyy ehdottomasti nostaa ja rekisteriotteeseen merkitä että kuskin lisäksi viisi seisomapaikkaa
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  11. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Ei paha, mutta entäs kilvittäminen suomessa :???:
     
  12. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    aina saa siirtokilvet, ja ei kilvet haittaa ajoa.... :grin:
     
  13. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  14. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Mitäpä olet suunnitellut tekniikaksi?
     

Kerro tästä muillekin!